Ik heb een probleem met een script dat een bestand probeert te lezen dat zojuist naar bestand is geschreven.
Het bestand wordt wel degelijk geschreven, want als je het script herlaadt werkt het wel.
Zoals je hier ziet wordt het bestand naar een cachedir geschreven. Wanneer het bestand bestaat werkt het script gewoon. Wanneer het bestand niet bestaat wordt het netjes aangemaakt, alleen dan geeft readfile een error dat het bestand niet bestaat.
Wat doe ik hier in godsnaam fout. Het bestand wordt gewoon aangemaakt, dus ik zou het gewoon moeten kunnen openen.
Het bestand wordt wel degelijk geschreven, want als je het script herlaadt werkt het wel.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| // see if image already exists if (file_exists($source_dir . 'cache/' . $input)) { readfile($source_dir . 'cache/' . $input); } else { // load image data // bouw hier het plaatje op // save & output imagepng($image, $source_dir . 'cache/' . $input); readfile($source_dir . 'cache/' . $input); } |
Zoals je hier ziet wordt het bestand naar een cachedir geschreven. Wanneer het bestand bestaat werkt het script gewoon. Wanneer het bestand niet bestaat wordt het netjes aangemaakt, alleen dan geeft readfile een error dat het bestand niet bestaat.
Wat doe ik hier in godsnaam fout. Het bestand wordt gewoon aangemaakt, dus ik zou het gewoon moeten kunnen openen.
Ik ontken het bestaan van IE.