Hoi allemaal,
Ik heb sinds een tijdje een MB via marktplaats gekocht. Een asus A8N SLI Deluxe. Niets aan t handje, echter stopt het MB er vorige week spontaan mee (alleen de fans draaien nog, maar dat is het dan ook, onderdelen op ander MB gezet en die doet het wel weer 100%). Aangezien ik graag garantie wil claimen heb ik contact gezocht met Asus NL. (Jammer genoeg heb ik geen originele aankoopbon meer van de verkoper gehad en kan zijn telefoonnummer niet meer terugvinden in mijn mailbox
). Deze verwezen mij door naar Asus Duitsland, omdat ze daar wel moederborden ondersteunen wat betreft service. Ik met Duitsland gebeld, vertellen ze me daar dat ik mijn garantie via een Nederlandse retailer moet laten verlopen. Ik kan dus niet mijn MB direct naar hen versturen, ondanks dat ik de doos met serial number / sticker heb etc. Is dit juist, vraag ik mij af? Hebben andere mede-tweakers hier ook deze ervaring?
Alvast bedankt!
Grts
Ik heb sinds een tijdje een MB via marktplaats gekocht. Een asus A8N SLI Deluxe. Niets aan t handje, echter stopt het MB er vorige week spontaan mee (alleen de fans draaien nog, maar dat is het dan ook, onderdelen op ander MB gezet en die doet het wel weer 100%). Aangezien ik graag garantie wil claimen heb ik contact gezocht met Asus NL. (Jammer genoeg heb ik geen originele aankoopbon meer van de verkoper gehad en kan zijn telefoonnummer niet meer terugvinden in mijn mailbox
Alvast bedankt!
Grts
[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 14-02-2007 12:32 . Reden: Voor tweeerlei uitleg interpreteerbare zin in goed overleg eruit gesloopt ]