Toon posts:

SpeedFan

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik vroeg mij af of het langzamer laten draaien van mijn fans, schade zou kunnen aanrichten? Ik heb op dit moment last van een hoog piepend geluid maar dat geluid wordt minder als 1 van m´n fans langzamer draait.

Dit zijn trouwens de gegevens van SpeedFan, uiteraard weet ik niet wat "Remote 2" nou eigenlijk precies is, ziet er niet goed uit natuurlijk. Moet ik mij zorgen maken? Ik ga in ieder geval wel binnenkort m´n PC schoon maken. :)

http://server3.pictiger.c...osting/screenshot-145.php

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 22:58

Coldcat

HODL

De temps zien er normaal uit. Ik zou even met een busje perslucht je pc in duiken en de boel schoonblazen. Mocht dat niet helpen dan even kijken wat die piep veroorzaakt en eventueel een nieuwe koeler halen mocht het een casefan zijn, anders kan het toerental verlagen wel helpen en is niet te schadelijk, een pc moet op de 70 graden kunnen draaien.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Rasheed187,

Je loopt al lang genoeg rond op GoT om te weten dat informatie in je topicstart hoort te staan en niet in vage screenshots of achter links e.d. Ik lees nu dus een topicstart zonder enige info, wat zinloos is. Verder mag je zelf ook de moeite doen op zoek te gaan naar wat voor temps veilig zijn voor jouw apparaatuur - daar is boekdelen over geschreven in het juiste subforum voor dit soort vragen. Met minimale zoekwerk vind je dat misschien nog...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.