Ik heb Vista Business via de MSDN academic alliance verkregen en wil deze op de volgende pc installeren:
ASRock K7VT4a Pro
Athlon XP 2400+ @ 2250mhz
2gb Corsair DRAM (memtest86 tested)
ATI Radeon x700 pro
mooi schermpje, mooie geluidskaart, toetsenbord en muis
(Voeding van 450W)
3 Western digital HD's (IDE, 7200rpm): 40gb, 120gb en 320gb
DVD-rewriter van Aopen (ook geprobeerd met Samsung DVD-rom
Wanneer ik Vista boot vanaf de DVD, krijg ik mooi dat hij bestanden gaat laden en kan ik kort daarna kiezen dat ik wil installern, alles lijkt daarna goed te gaan, bestanden uitpakken etc.
Daarna wil hij opnieuw opstarten lijkt mij (hij doet dat gewoon maar even) en krijg ik een mooi bootmenu (met inmiddels 3 opties voor Vista, heb het al een aantal keer geprobeerd;)) en probeert hij die op te starten.
De eerste keer dat dit gebeurt Gaat hij "Windows gereed maken om voor de eerste keer te starten". Hierna start hij wederom opnieuw op,
na deze stap verschijnt er een eeuwige lus:
-bootmenu > vista start op
-mooi zwart scherm met groen progessbalkje en MS copyright
-daarna een soort corrupt kleurenpallet, dat zo'n 60% vanaf de onderkant van mijn scherm vult.
-daarna weer zwart
-daarna een nog mooier scherm met een stuk of 6 verticale blauwe balken, onderbroken door zwarte balken van dezelfde dikte
-hierna: reboot
Dit is alles dat er gebeurt, ik heb meerdere DVD's (ook .iso opnieuw gedownload) en DVD spelers geprobeerd. Wat kan mijn probleem zijn??
Heel veel dank, alvast!
hdb imo
ASRock K7VT4a Pro
Athlon XP 2400+ @ 2250mhz
2gb Corsair DRAM (memtest86 tested)
ATI Radeon x700 pro
mooi schermpje, mooie geluidskaart, toetsenbord en muis
(Voeding van 450W)
3 Western digital HD's (IDE, 7200rpm): 40gb, 120gb en 320gb
DVD-rewriter van Aopen (ook geprobeerd met Samsung DVD-rom
Wanneer ik Vista boot vanaf de DVD, krijg ik mooi dat hij bestanden gaat laden en kan ik kort daarna kiezen dat ik wil installern, alles lijkt daarna goed te gaan, bestanden uitpakken etc.
Daarna wil hij opnieuw opstarten lijkt mij (hij doet dat gewoon maar even) en krijg ik een mooi bootmenu (met inmiddels 3 opties voor Vista, heb het al een aantal keer geprobeerd;)) en probeert hij die op te starten.
De eerste keer dat dit gebeurt Gaat hij "Windows gereed maken om voor de eerste keer te starten". Hierna start hij wederom opnieuw op,
na deze stap verschijnt er een eeuwige lus:
-bootmenu > vista start op
-mooi zwart scherm met groen progessbalkje en MS copyright
-daarna een soort corrupt kleurenpallet, dat zo'n 60% vanaf de onderkant van mijn scherm vult.
-daarna weer zwart
-daarna een nog mooier scherm met een stuk of 6 verticale blauwe balken, onderbroken door zwarte balken van dezelfde dikte
-hierna: reboot
Dit is alles dat er gebeurt, ik heb meerdere DVD's (ook .iso opnieuw gedownload) en DVD spelers geprobeerd. Wat kan mijn probleem zijn??
Heel veel dank, alvast!
hdb imo
Send me your gameboys