Notebook muis gezocht met bluetooth?!

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:36
Hallo allemaal :)

Ik ga een nieuwe notebook kopen en hierbij wil ik dan graag een bluetooth muis zodat ik niet meer met zo'n ontvanger hoe te klooien :Y)

In de pricewatch zag ik de VX Revolution staan. In de omschrijving staat dat deze met bluetooth werkt maar volgens mij is dat helemaal niet zo (staat nergens in de specificaties!)

Wie weet er een bluetoothmuis, het liefst in het zwart?

Thx :)

• Jarod
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De (Logitech) VX Revolution heeft dit idd niet, de Logitech V270 Cordless Optical Mouse for Bluetooth echter wel, is echter alleen in het zilver te verkrijgen.

Trust heeft er ook één, de Bluetooth Optical Mini Mouse MI-5300m, die is wel zwart.

[ Voor 23% gewijzigd door Jarod op 12-02-2007 19:41 . Reden: Trust muis toegevoegd ]

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 11:44
grappig, ik dacht dat Logitech alleen rechtshandige muizen maakte. Kan me nog herinneren dat ik een discussie had met een marketingman van hun. Die beweerde geheel onterecht dat minder dan 1% van de bevolking linkshandig is.
Wel duur voor zo een simpele muis. Een bluetoothmuis vind je ook wel goedkoper hoor.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Zoeken kun je zelf wel - GoT is er voor de vragen waar je er met eigen inzet niet uit kunt komen. Nergens valt hier dat soort inzet te lezen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.