[Safari] Rare tekens in weergave van inbox gmail

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb een raar probleem met de weergave van de inbox van mijn gmail account. De eerste letter van het onderwerp van ieder mailtje heeft een lichtblauw streepje door die letter heen lopen. Het ziet er zo uit (klik voor groter plaatje):

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ajm/Afbeelding%203%20klein.jpg

Ik heb al de font cache geleegd, repair permissions en daarna opnieuw opgestart, maar dat helpt niet (tip via Google search). In geen enkel ander Safari-scherm doet dit probleem zich voor. Ook niet in het inlogscherm van gmail trouwens, maar wel direct na account login.

Heeft iemand een suggestie hoe dit te verhelpen (behalve wellicht een clean install van OS X)?

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Same here, weet niet meer wanneer het is verschenen, ik verdenk een JavaScript update of een verandering in de code van Gmail. Geen zin om helemaal uit te pluizen, daarom lijkt een error report naar Gmail mij op zijn plaats. Geldt niet toevallig voor twee man.
edit: Zojuist dus ook een error report geplaatst bij Google (was trouwens nog enigszins lastig te vinden hoe...)

[ Voor 17% gewijzigd door tonyisgaaf op 12-02-2007 23:42 ]

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

• Deephouse
  • Niet online
Nou, gedeelde smart is halve smart! Ik kwam dit euvel overigens nog op geen enkel Apple forum tegen, dus ik had de moed al een beetje opgegeven.

Ik zal ook zo'n error report insturen, misschien helpt het.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Kan het er ook mee te maken hebben dat gmail hun lettertype is kleiner gezet heeft en dat daardoor anti-alaising een fout maakt?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Deephouse
  • Niet online
Falcon schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:09:
Kan het er ook mee te maken hebben dat gmail hun lettertype is kleiner gezet heeft en dat daardoor anti-alaising een fout maakt?
Het is mij eigenlijk nog niet opgevallen dat het lettertype in grootte is veranderd. Maar zou dat rare streepje dan niet in alle letters van de gmail inbox moeten voorkomen in plaats van alleen de eerste letter van ieder onderwerp?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Kan het zelf nu even niet testen hier op me werk.. maar zet AA eens af in de systeemvoorkeuren.. kijken wat erdan gebeurd.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Deephouse
  • Niet online
Falcon schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:02:
Kan het zelf nu even niet testen hier op me werk.. maar zet AA eens af in de systeemvoorkeuren.. kijken wat erdan gebeurd.
Done, daarna een herstart gedaan. Maar helaas verdwijnen die rare streepjes er niet door :'(
Pagina: 1