This message was sent on 100% recyclable electrons.
Zo te horen ben jij opzoek naar de Google Code Search 
http://www.google.com/codesearch
Speciaal bedoeld om naar programmeer-syntaxen te zoeken.
http://www.google.com/codesearch
Speciaal bedoeld om naar programmeer-syntaxen te zoeken.
[ Voor 25% gewijzigd door frickY op 12-02-2007 18:23 ]
oe die kende ik nog niet. Leuke site
alleen een nadeel, ik ben niet opzoek naar code..
ik zoek gewoon een normale site die toevallig over bijvoorbeeld "c#" gaat.
ik heb niks aan een lap c# code..
zo bijvoorbeeld nu met dat @import. Wat ik wil weten is of @import binnen html valid is, of het bekende nadelen heeft, wat de voordelen zijn, wat het kan etc.
aan een lap code waar 100x @import wordt gebruikt heb ik geen ruk (*kuch*)
alleen een nadeel, ik ben niet opzoek naar code..
ik zoek gewoon een normale site die toevallig over bijvoorbeeld "c#" gaat.
ik heb niks aan een lap c# code..
zo bijvoorbeeld nu met dat @import. Wat ik wil weten is of @import binnen html valid is, of het bekende nadelen heeft, wat de voordelen zijn, wat het kan etc.
aan een lap code waar 100x @import wordt gebruikt heb ik geen ruk (*kuch*)
Verwijderd
Alsublieft,Google herkent momenteel geen speciale tekens als uitroeptekens, vraagtekens of het @-teken. Dergelijke tekens komen zo vaak voor dat ze een zoekopdracht zouden vertragen. Verder is het gebruik van interpunctie op het web zo inconsistent (er wordt bijvoorbeeld Dhr. en Dhr gebruikt), dat het opnemen van interpunctietekens in een zoekopdracht vaak ten koste gaat van de relevantie van uw zoekresultaten.
Hoewel het op het moment niet mogelijk is Google te dwingen alle speciale tekens te herkennen, begrijpen we dat veel handige zoektermen speciale tekens bevatten. We hebben uitzonderingen gemaakt voor woorden als C++ en $10, en we onderzoeken manieren om het zoeken op woorden zoals C/net mogelijk te maken.
grr
slecht van google..
maar toch bedankt igor_s
slecht van google..
maar toch bedankt igor_s
Verwijderd
No problemo, maar je kan gewoon zoeken op C# enzo, probeer het maar eens, bij mij werkt het gewoon.
nu @import nog (en vele andere dingen)Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 18:53:
No problemo, maar je kan gewoon zoeken op C# enzo, probeer het maar eens, bij mij werkt het gewoon.
ik vermoed dat dit vooral gedaan is om spammers geen kans te geven om emailadressen te verzamelen via Google ...
Pagina: 1