Ik heb een probleempje met mijn geluid op m'n verse Fedora Core 6 installatie. Alles werkt best goed alleen 't geluid nog niet helemaal. Mijn geluidskaart kan namelijk niet door twee programma's tegelijk worden aangesproken.
Situatieschets.
Met XMMS speel ik een MP3'tje af wat prima gaat. Zodra ik via System > Preferences > Sound een testgeluid probeer af te spelen via de grote test knop krijg ik de volgende melding:
Hier op GoT heb ik er nog niks over kunnen vinden
Heb het zelfde probleem al een keer eerder gehad en toen weten op te lossen maar ik kan er nu niet achter komen...
Weet iemand een oplossing? Thx
Situatieschets.
Met XMMS speel ik een MP3'tje af wat prima gaat. Zodra ik via System > Preferences > Sound een testgeluid probeer af te spelen via de grote test knop krijg ik de volgende melding:
Heb via Google het e.e.a. gelezen over rechten op /dev/dsp en /dev/audio maar dat moet geen probleem zijn, de rechten daarvan staan gewoon goed denk ik:audiotestsrc wave=sine freq=512 ! audioconvert ! audioresample ! gconfaudiosink: Resource busy or not available.
code:
1
2
| crw------- 1 mark root 14, 4 Feb 12 10:05 /dev/audio crw------- 1 mark root 14, 3 Feb 12 10:05 /dev/dsp |
Hier op GoT heb ik er nog niks over kunnen vinden
Weet iemand een oplossing? Thx