Toon posts:

Invulvak in Word

Pagina: 1
Acties:
  • 1.904 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een enquete gaan houden, dit wil ik gaan doen met een word document.
Nou lijkt het mij handig om hier of van die bolletjes (dat je eentje aan moet klikken om te kiezen) of een invulvak in maak (waar je dan je antwoord in kan vullen).

Hoe kan ik dit doen?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:41
De F1 toets binnen Word al eens geprobeerd?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:41
VBS gebruiken icm Macro's

Zit ook in Word tis alleen niet zo makkelijk kan je niet beter via SQL op een webservertje plaatsen?

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Forms taakbalkje tevoorschijn tonen in Word
Oh wacht, volgens mij kan je je vraag op verschillende manieren interpreteren.
Moeten de ondervraagden je wordformulier digitaal invullen, of print je ze uit?

[ Voor 65% gewijzigd door Yellowneck op 12-02-2007 17:11 ]

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:20
Kan je beter online doen. Veel makkelijker om de resultaten te verzamelen :)

Zie ook google:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=enquete&meta=

2e en 4e hit zijn wel bruikbaar denk ik zo

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het het liefst binnen word zelf doen, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 21:44
Pak Microsoft Infopath :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bedenk wel goed dat niet iedereen Word kan of wil gebruiken, zeker in combinatie met dit soort "rare" fratsen. Een webbased formulier met een achterliggende database is bovendien veel flexibeler, met enkele eenvoudige SQL-queries kun je dan al wat simpele statistieken vergaren. Met een grote stapel Wordfiles is dat een stuk lastiger.

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan ik bij de help toets in word intypen zodat dit alles (duidelijk) uitgelegd staat?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Wat eerder gezegd is: druk eens op F1 en bekijk wat formulieren te bieden hebben. Of dat voor jou in jouw situatie de beste keuze is, is onmogelijk door ons te beoordelen.

ik ga dit topic op slot doen. Tussen je eerste post en je
edit:
op een na
laatste zijn er wat tips gegeven en ik zie daarvan te weinig terug hoe je dat zelf oppakt. Open gerust een nieuw topic als je wat bent ingelezen in formuliergebruik in Word en je onverhoopt nog tegen zaken aanloopt, maar zorg er dan ajb wel voor dat je vooraf even de Registratievoorwaarden / korte FAQ hebt gelezen, en dan met name het stukje over wat we van een openingspost verwachten. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Lustucru op 12-02-2007 17:19 . Reden: sja, ik tik niet zo snel :) ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.