Toon posts:

Vista 64 -drivers for speedtouch 121g wireless usb

Pagina: 1
Acties:
  • 2.419 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag Tweakers, HELP pls

Wie kan my helpen te vinden - Vista 64 drivers for speedtouch 121g usb wireless
Mijn nieuwe computer Vista64 Ultimate accepteerd GEEN drivers van de CD of laatset drivers van de speedtouch download.
Waarom heeft Speedtouch geen -driverupdate voor Vista ??
Or am I missing something ??

Uw hulp wordt zeer gewaardeerd ! Dank

Willem

Verwijderd

Topicstarter
SCHANDE !- dat Speedtouch geen drivers voor Vista 64 bit (zelfs geen beta) beschikbaar heeft!
drivers voor Vista worden medio maart 2007 verwacht, zo vermeld de webside.

Nieuwe computer, nieuw Vista Ultimate, Prachtig !
GEEN INTERNET/ /SCHANDE -!!!! brrrrrrrrrrrrrr

Verwijderd

Misschien dat het er iets mee te maken heeft dat vista x64 alleen signed drivers wil? (beetje tegenstrijdige berichten over, geen ervaring want mijn vista is nog niet binnen) en ik heb geen idee hoe het driver signing geregeld is.

Maar kan me voorstellen dat dat wat lastiger is dan simpelweg een drivertje schrijven.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07 19:53
Is google weer stuk?
Hier doet ie het wel weer gelukkig.
Kijk ff op [google=speedtouch 121g vista]
Daar vind je al best veel info denk ik.

Bijvoorbeeld:
http://www.speedtouch.net.nz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=558
Daarin staat dus dat de drivers prima werken, behalve als vista moeilijk gaat doen over driver-signing.

[ Voor 39% gewijzigd door Murcielago op 12-02-2007 21:22 ]

PSN: djmurcielago

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:08

job

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:06:
SCHANDE !- dat Speedtouch geen drivers voor Vista 64 bit (zelfs geen beta) beschikbaar heeft!
drivers voor Vista worden medio maart 2007 verwacht, zo vermeld de webside.
Is het misschien al bij je opgekomen dat speedtouch afhankelijk is van andere bedrijven?
Bijna alle wireless netwerkproducten bevatten chips van derden.
Jouw usb dongle bevat de bt4501g chipset.. Als de fabrikant hiervan geen drivers schrijft kan je zo vaak en zo hard mogelijk roepen dat het een schande is, je schiet er niets mee op.
Heb je overigens als eens vriendelijk contact opgenomen met speedtouch (telefoon danwel email)? Misschien dat ze jou kunnen vertellen of nieuwe drivers er uberhaupt al aankomen.

Verwijderd

En als je het heel lief vraagt dat je misschien beta drivers kan vragen, in ruil voor jou ervaring.

Verwijderd

Tis heel simpel om de 121G via Vista werkend te krijgen.
Gewoon stick in de pc klikken,pats Vista herkend hem,geen drivers instal,gewoon cd erin en doorklikken.FF aan zetten je wireless in Vista en klaar.
Pagina: 1