Vastloper Word na toevoegen Fonts*

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een bult nieuwe fonts toegevoegd, tot op heden geen problemen mee gehad, totdat ik Word opstart, deze kan blijkbaar de nieuwe lading fonts niet aan en loopt vast wanneer ik de font dropbox aanklik. Ik ben niet van plan om de fonts weg te gooien, aangezien ik er verder geen problemen mee heb bij andere programma's, daarnaast gebruik ik ze veel. Nu vraag ik mij af als er ook een mogelijkheid is dat ik in mijn lettertypecatalogus een apart mapje maak voor Word, waar ik de fonts in kan gooien die ik denk regelmatig te gebruiken voor Word (zullen er slechts een stuk of 10 zijn), en dat ik vervolgens vanuit Word kan verwijzen naar dat ene mapje.. dit moet de vastloper voorkomen, en ik hoef dan geen fonts weg te gooien.

Ik heb een macbook pro.. met gewoon een legale versie van mac office 2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer Linotype FontExplorer X eens, nog gratis ook!

http://www.linotype.com/fontexplorerX

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:42

breinonline

Are you afraid to be known?

Niet helemaal jou probleem maar misschien toch nuttige info vanuit de MS KB.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:31:
Ik heb onlangs een bult nieuwe fonts toegevoegd,
Toevallig in totaal een stuk of 300-500? In dat geval: :X :X :X ! Da's een bug uit de tijd van Word for Windows 1.0. De lijst met fonts moet korter zijn dan 64Kbyte, anders crasht word. Die bug (want het is een stupide programmeerfout) zit er dan al sinds 1989 in.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel meer dan 500.. ik heb op windows computers er overigens nog nooit last van gehad.. de boel wordt wel een stukkie trager, maar geen vastlopers. Ik heb het even opgelost door handmatig het gewenste font in te voeren, dan hoef ik geen dropbox te openen, en blijft alles netjes werken.

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

Ik heb zelf ook een keertje zitten stunten met een fontpack van honderden fonts. Werd meteen duidelijk dat Word als enigste hier niet blij mee is. Resultaat: selectie uit fonts maken en niet klakkeloos alles in de fontsmap gooien.
Pagina: 1