Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WM5 problemen met WPA beveiligd accesspoint?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb een MDA Vario met Windows Mobile 5 als client en een Linksys WRT54G router met DD-WRT firmware. Dit accesspoint is beveiligd met een WPA-PSK sleutel.

Als ik met mijn MDA Vario verbinding wil maken met dit accesspoint wil de MDA maar geen IP adres verkrijgen via DHCP. Sleutel op de client en MAC op de router staan goed ingesteld, ik zie het MAC adres ook op de wireless status pagina van de router als ik een connectie wil maken. Als ik op de MDA een vast IP adres instel wordt deze ook niet weergegeven in het wifi overzicht (er blijft 0.0.0.0) staan en zodoende wil het mij niet lukken om een verbinding te maken.

Is dit een Windows Mobile 5 bug ofzo? Ik lees wel veel topics over een WM5 apparaat en een Centrino notebook wat voor problemen kan zorgen. Ik draai de nieuwste T-Mobile firmware voor de MDA.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Nee. Mijn WM5 (Ipaq hx4700) doet het prima op m'n WPA draadloos netwerk. En op m'n publieke netwerk. En nu zit ik op hetzelfde netwerk dit berichtje met een centrino laptop te tikken.

edit: oh, ja, het is geen DD-WRT firmware wat op m'n wireless router zit, maar een OpenWRT variant. Op m'n werk is wel een ls wrt54gl met DD_WRT en daar werkt alles ook prima.

[ Voor 33% gewijzigd door sariel op 12-02-2007 14:29 ]

Copy.com

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:20

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik heb ook een MDA Vario gehad (Orange M3000 eigenlijk) en heb ook de WRT54G van Linksys en heb nooit problemen gehad met verbinden. Het je niet een Macadres filter op je WRT54G staan?

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Topicstarter
WHiZZi schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:30:
Ik heb ook een MDA Vario gehad (Orange M3000 eigenlijk) en heb ook de WRT54G van Linksys en heb nooit problemen gehad met verbinden. Het je niet een Macadres filter op je WRT54G staan?
Ja die heb ik er op staan maar daar staat ie gewoon goed tussen, als ik 'm uit zet heeft het nml ook geen effect.

Verwijderd

Topicstarter
Kick, ik wil toch graag die telefoon beveiligd in m'n thuis netwerk.
Zou iemand z'n instellingen van de telefoon kunnen posten?
Dank!