Toon posts:

[C#] Wave naar mp3 converteren op Windows Mobile 5

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Weet iemand of het doormiddel van C# mogelijk is op een PDA een wave bestand naar mp3 of wma te converteren? Op de PDA draait Windows Mobile 5.0.

Alvast bedankt

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
Ja dat is mogelijk.
Hopend voldoende op uw vraag geantwoord te hebben, verblijf ik, met de meeste hoogachting ....
:)

Maw: dit lijkt op een script-request, en dit laten we niet toe in PRG; we stellen trouwens ook wat eisen aan de tpoicstarter; lees bv eens dit:
Quickstart

https://fgheysels.github.io/

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi nikosr, en welkom op GoT. :)

Wat je vraagt zal vast wel mogelijk zijn, maar omdat je topic niet helemaal aan onze richtlijnen voldoet, ga ik je topic sluiten. Ik zal even uit proberen te leggen waarom. :)

Allereerst zien we graag in een topicstart terug wat de topicstarter zelf al heeft geprobeerd om tot een oplossing te komen. Eigen inzet is op dit forum heel belangrijk. :) Ik zie nergens terug waar al op gezocht hebt en wat je daarbij gevonden hebt, en eventueel wat daaraan niet voldeed. Lees ook eens Het algemeen beleid en Programming FAQ - Het FAQ/Beleid topic door, en dan met name de quickstart. :)

Daarnaast komt je topic zoals het hier nu staat nogal over als een scriptrequest, en zoals je in Programming FAQ - Scriptrequests kunt lezen zien we die hier niet graag. :)

Het staat je uiteraard vrij om een nieuw topic te openen, maar probeer dat dan wel volgens onze richtlijnen te doen; op die manier kunnen wij je beter helpen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.