Toon posts:

Importeur Benelux Geil Golden Dragon geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een setje Geil golden dragon pc 3500 2x256Mb. Het is een dual channel setje dus het hoort bij elkaar. Nou geeft 1 van de latjes errors in memtest.

Gezien het feit dat Geil lifetime warranty geeft wil ik dus die latjes RMA'en. Ik heb nu twee keer een mail gestuurd naar Geil USA en naar RMA@geil.com.tw maar na drie weken nog steeds geen reactie. De shop waar ik origineel het geheugen heb gehaald is al 2 jaar failliet.

Weet iemand toevallig of er een importeur van Geil in de benelux zit waar je met dit soort problemen kan aankloppen?

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 13:28

Edgarz

Tweako-active since1986

Probeer de belgische importeur eens:

DTD - Didi Trade & Distribution

Website: http://diditrade.com

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Dat is inderdaad de importeur van de benelux... :)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk jongens daar kan ik wat mee. Ik zal eens even gaan kijken bij ze. Alvast bedankt

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11-2025
die golden dragons worden al een tijdje niet meer gemaakt.

heb je hun forum al geprobeerd, die was er vroeger wel.

[ Voor 34% gewijzigd door ikman op 12-02-2007 13:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Forum doet het niet meer. Tenminste, niet toen ik keek. Het lijkt mij dat het geen probleem moet zijn als die latjes niet meer gemaakt worden. Je hebt levenslange garantie toch? Dan sturen ze maar wat anders.

Ik heb ze in ieder geval gemaild en ik wacht af.

Verwijderd

He Ciris,

Hier spreekt een lotgenoot met zijn dualchannel 2x512Mb.
Ik heb ongeveer dezelfde weg bewandeld en kwam uit bij dhr.Berthels van Diditrade.
Hij stuurde me een bankje op nadat ik 5 maanden zat te tobben,Mooi toch.
Nou het was mooi van verre en verre van mooi want het bleek een single exemplaar te zijn met andere timings.Daarna een half jaar met ECC (europeese consumenten commissie)gemaild, wat helaas op niets uitkwam. Geil vult zijn zakken.
NU heb ik Vara's Kassa geschreven als uitlaatklep,om toekomstige kopers te waarschuwen.
Ik hoop voor Jouw dat Diditrade wel iets goeds van de plank haalt ! ;)
Veel Succes !

Verwijderd

Topicstarter
De heer Berthels inderdaad. Vorige week de reepjes verstuurd en tot nog toe niets gehoord. Ik wacht het wel af. Ben al blij als het iets vergelijkbaars word. Ik laat het hier nog wel even weten. Bedankt voor de info in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Ik heb een nieuw setje geheugen binnen. Ook ddr 433 dual channel setje van 2 x 256. Met dezelfde timings en heatspreaders. Ik kreeg er ook nog een tubetje thermal grease bij voor de cpu.

Wat mij betreft een goede service dus.

Verwijderd

Beste Mike...
Dus je heb 1 latje terug gestuurd en kreeg daarna weer een latje terug ?
Da's heel mooi moet je ook niet lopen zeuren.
Volgens mij heb jij een DUAL setje gekocht dat bestaat uit 2 stuks.
Dus al je dan iets opstuurd stuur er dan 2 op niet een.
Krijg je er ook 2 terug die bijmekaar passen.

Veel geluk bij kassa maar heb nog nix ontvangen over geil geheugen :P
Wel over Xboxen die staan op 3 nu (arme bill gates)

Verwijderd

He Warmonger,
Het is goed te lezen dat Ciris tevreden is, Mooi man !
Als je van onze correspondentie op de hoogte bent,kun je alleen Berthels zelf zijn of een collega.
Die mij letterlijk re-mailde "U mag het latje opsturen onder RMA nr:pb200306".
Het is dan onfatsoenlijk om te weigeren dit op te lossen.
Kassa rubriceert klachten en kan maar beperkt reageren,is bekent. En ja, hoge bomen vangen veel wind.
Zoals een belgisch spreekwoord zegt;"Wie zout in wonden wrijvt, is zelf die het meest lijdt". Lifetime warranty.

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-05 16:41

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

GEIL reageert redelijk snel op mailtjes, bij mij wel dan.

Zij raade mij digitrade aan, maar heb alles naar alternate gestuurd was volgens hun ook goed

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Pagina: 1