Toon posts:

Mobiele GPU, 800x480 uit op de CRT poort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al heel lang, maar niemand kan me vertellen welke chip ik hiervoor nodig heb, ofja ik heb tot nu toe altijd gevraagd is het mogelijk met chip X, zal het nu eens andersom vragen; ik wil een laptop aanschaffen en 800x480 uit op de crt poort is een eis! Liefst zo diep in de details configureerbaar als mogelijk.

Ik weet dat het kan met de Intel Embedded drivers voor bv de GMA950, want ik heb dit al eens gedaan met een normale pc, maar ik weet niet zeker of dat dan ook kan via de externe CRT poort op de mobiele chip? Daarnaast heb ik liever een ATi of nVidia chip zodat ik onder al dat coden door nog even een spelletje kan opstarten! Dus GMA *** chips als laatste optie.

Ik weet dat normale ATi en Nvidia dit kunnen icm PowerStrip, maar ze zeggen daar zelf dat mobiele chips niet ondersteund worden en dat als ze toevallig bepaalde instelbaarheden hebben dat dat komt omdat ze lijken op de desktop variant.

Wie heeft ooit zoiets gedaan? Wie kent iemand die dit ooit gedaan heeft? Hoe wat waar? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Voor de geintresseerden;
nVidia chips kunnen het, de Geforce Go 7600+ iig!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:55:
Voor de geintresseerden;
nVidia chips kunnen het, de Geforce Go 7600+ iig!
Bij mijn 7800GTX (desktop dus) kan ik ook gewoon in het driver panel aangepaste resoluties en timings instellen.

Hier komt iets hips te staan