Ik had het al in het Dell UltraSharp 2407WFP topic gepost, maar ik kreeg daar geen antwoord. Op zich ook wel logisch, het is daar het topic niet voor... Daarom vraag ik het hier maar eens.. Ik zit dus met het probleem dat ik een 2407WFP wil gaan aanschaffen, maar bang ben dat mijn graka de 1920x1200 over DVI niet gaat trekken. Het betreft een 7300SE, 1768x992 max. Weet even niet het exacte merk, heb het ding pas. Was zo'n aanbiedingkje van de ALDI 
Ik kan nergens specs vinden voor deze specifieke kaart, maar van de nVidia site:
Ik ga er dus ff vanuit dat mijn el-cheapo kaart dat niet heeft.
Maar dan nog... Analoog moet deze kaart al makkelijk de native resolutie van de 2407 halen. Alleen het feit dat ik ze niet nu al zie staan baart me zorgen, en ik heb al de laatste nieuwe drivers geinstalleerd.
Kan iemand me bevestigen dat zijn 7300SE deze resoluties ook echt kan draaien, alvorens ik tot aanschaf van de 2407 over ga, en vervolgens alsnog een nieuwe graka kan kopen. Games boeien me niet, heb ik Xbox 360 voor, maar ik moet natuurlijk wel de desktop in native resolutie kunnen draaien.
Ik kan nergens specs vinden voor deze specifieke kaart, maar van de nVidia site:
Waarbij de Dual-link capaciteit gemarkeerd wordt met een asterisk, en daar wordt het volgende over gezegd: "Feature available on select GeForce 7 Series GPUs only"GeForce 7 Series GPUs Specifications:
Advanced Display Functionality
Dual integrated 400MHz RAMDACs for analog display resolutions up to and including 2048x1536 at 85Hz
Dual-link DVI capability to drive the industry's largest and highest resolution digital flat panel displays up to 2560x1600
Integrated HDTV encoder provides analog TV-output (Component/Composite/S-Video) up to 1080i resolution
Ik ga er dus ff vanuit dat mijn el-cheapo kaart dat niet heeft.
Maar dan nog... Analoog moet deze kaart al makkelijk de native resolutie van de 2407 halen. Alleen het feit dat ik ze niet nu al zie staan baart me zorgen, en ik heb al de laatste nieuwe drivers geinstalleerd.
Kan iemand me bevestigen dat zijn 7300SE deze resoluties ook echt kan draaien, alvorens ik tot aanschaf van de 2407 over ga, en vervolgens alsnog een nieuwe graka kan kopen. Games boeien me niet, heb ik Xbox 360 voor, maar ik moet natuurlijk wel de desktop in native resolutie kunnen draaien.