Bellen via kabel

Pagina: 1
Acties:

• kartoenweb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-03 14:00
Beste forum bezokers.

Ik heb een vraag over bellen via het internet.
maar omdat ik een kabel-provider heb (chello via kabelnoord, www.kabelnoord.nl) nou heb ik daar helemaal geen problemen mee. integendeel het bevalt me prima. daarom wil ik ook niet over stappen naar een internet+bel account. omdat ze niet tot de snelheden komen die ik nu haal. en de zelfde prijs.

Vandaar mijn vraag ook. is er een programma of apparaatje die er voor kan zorgen dat ik gebeld kan worden en zelf kan bellen. het apparaatje moet er dan voor zorgen dat ik gewoon via mijn analoge telefoon kan bellen en gebeld kan worden via mijn kabel internet.
Of mijn pc nou 24 uur aan moet staan maakt niets uit.

dit alles mag natuurlijk wel iets kosten. maar moet goedkoper zijn dan een tele2 of een kpn abbo. het bellen zelf moet natuurlijk gratis zijn. (06 of 0900 nummer niet inbegrepen mag wel)

misschien is het heel omslachtig allemaal en kan ik beter gewoon naar kpn bellen ;) maar altijd proberen kan geen kwaad. met skype heb ik slechte ervaringen. althans daar moet je altijd iedereen uitnodigen voor je kan bellen. mijn bedoeling is dus dat ik een nummer koop en dat mijn vrienden familie dit gewoon kunnen bellen en in mijn huiskamer gewoon de telefoon rinkelt of het een normaal kpn line is.

ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is en in het goeie topic gedeelte staat.

Verwijderd

ik bel nu zeer geruime tijd via MK(multikabel) en wil vanaf dag 1 nimmer meer terug naar KPN.

Als je gaat bellen via de kabel krijg je een nieuwe modem waarin je ook de kabel van de telefoon moet steken. Dit werkt onafhankelijk van je pc dus die kan lekker uit als hij uit moet.

Gewoon doen :) bellen via de kabel is een zeer goed product aan het worden. (vraag het de kpn maar :) )

• kartoenweb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-03 14:00
he bedankt voor je post..
ik ga hier meer informatie opvragen. gebruik je het zelf ook?