Weet iemand wat de mogelijkheden zijn om met Windows Vista te kijken via de gewone kabelen Windows Vista? Ik heb een aansluiting daarvoor op de laptop, maar vooralsnog niet werkend gekregen. Is hte zo dat het alleen met digitale televisie kan of kan het ook met niet digitale televisie?
Als je laptop een analoge TV kaart heeft kan het ook via de analoge TV kabel (Coax).
Windows Vista heeft in sommige versies Media Center ingebakken
Windows Vista heeft in sommige versies Media Center ingebakken
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Klopt,hmm krijg het niet ingesteld. Hoe kan ik zien of het voor analoge of voor digitale TV is mijn TV-in aansluiting?
Je hebt drivers nodig voor je TV kaart voor Windows Vista. Heeft de TV kaart in je laptop wel Vista drivers?
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Specificaties van je laptop is misschien ook wel handig om te vermelden.
Verwijderd
Ik heb een laptop met vista home premium.
Als ik mijn tv signaal in media center wil instellen kan ik alleen een keuze maken voor digitale televisie...
Kan media center in vista alleen digitale tv ondersteunen of kan hij ook analoog aan?
Met andere woorden, kan dit aan mijn tv tuner liggen?
Ter info; ik heb een hauppauge WinTV-HRV 900 (USB tuner)
en met de softwware van hauppauge kan ik wel analoog gebruiken.
Weet iemand of dit aan media center ligt of ligt dit aan de tuner?
Als ik mijn tv signaal in media center wil instellen kan ik alleen een keuze maken voor digitale televisie...
Kan media center in vista alleen digitale tv ondersteunen of kan hij ook analoog aan?
Met andere woorden, kan dit aan mijn tv tuner liggen?
Ter info; ik heb een hauppauge WinTV-HRV 900 (USB tuner)
en met de softwware van hauppauge kan ik wel analoog gebruiken.
Weet iemand of dit aan media center ligt of ligt dit aan de tuner?
Pagina: 1