Toon posts:

probleem met wissen DVD/CD RW's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleem met het wissen van DVD RW's en CD RW's. Ik brand ze feilloos met nero. Maar ik heb een paar Philips DVD+RW's waarop informatie staat. Die wil ik in Nero wissen, maar dit lukt niet (nero versie 6.6.1.4). Ik heb het ook met Ashampoo Burning Studio 2007 geprobeerd. Met beide programma's krijg ik de melding dat die DVD+RW niet wisbaar is. Ik snap er niks van.

Wie kan mij helpen? :?

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:50:
Hallo,

ik heb een probleem met het wissen van DVD RW's en CD RW's. Ik brand ze feilloos met nero. Maar ik heb een paar Philips DVD+RW's waarop informatie staat. Die wil ik in Nero wissen, maar dit lukt niet (nero versie 6.6.1.4). Ik heb het ook met Ashampoo Burning Studio 2007 geprobeerd. Met beide programma's krijg ik de melding dat die DVD+RW niet wisbaar is. Ik snap er niks van.

Wie kan mij helpen? :?
Probeer het eens op een andere computer, dan weet je of het aan je brander ligt.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

Topicstarter
Felixje schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:52:
[...]

Probeer het eens op een andere computer, dan weet je of het aan je brander ligt.
Ik heb deze DVD+RW in mijn laptop probleemloos gewist. Ik had eerst een Nec brander in mijn computer zitten, daar deed ie het al niet mee. De nec drive heb ik verwisseld voor een Lite On DVD Brander. Doet het ook niet. Ik heb ergens gelezen dat er aspi drivers nodig zijn?????

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 22:56 ]

• Felixje
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:54:
[...]

Ik heb deze DVD+RW in mijn laptop probleemloos gewist. Ik had eerst een Nec brander in mijn computer zitten, daar deed ie het al niet mee. De nec drive heb ik verwisseld voor een Lite On DVD Brander. Doet het ook niet. Ik heb ergens gelezen dat er aspi drivers nodig zijn?????
Waarom probeer je dan niet eens gewoon die aspi drivers te installeren?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

Topicstarter
Felixje schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:58:
[...]

Waarom probeer je dan niet eens gewoon die aspi drivers te installeren?
Waar haal ik die vandaan?Ik heb zojuist aspi drivers geinstalleerd, maar helaas geen resultaat. Ik weet niet welke de juiste zijn

• Felixje
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:59:
[...]

Waar haal ik die vandaan?Ik heb zojuist aspi drivers geinstalleerd, maar helaas geen resultaat. Ik weet niet welke de juiste zijn
Je moet geloof ik gewoon de nieuwste pakken. Ik heb echter nog nooit aspi drivers te hoeven installeren, het werkte altijd meteen.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

Topicstarter
Felixje schreef op zondag 11 februari 2007 @ 23:01:
[...]

Je moet geloof ik gewoon de nieuwste pakken. Ik heb echter nog nooit aspi drivers te hoeven installeren, het werkte altijd meteen.
Wat werkte meteen? ik heb de nieuwste geinstalleerd, niets doet het. erg irritant.
Pagina: 1