Ik probeer nu al sinds vrijdag vista business te installen.
Ik kreeg van men sysadmin een vista rtm dvd (32bit) en een corp key.
Bij de install loopt alles goed tot ik de serial moet ingeven.
Geef ik een foute in dan zegt hij dat de serial niet goed is (vrij logisch dus), maar als ik de goeie serial ingeef zegt hij "windows installation has encountered an error and needs to be restarted" net onder de textbox waar je dit dient in te geven.
Na wat zoeken zag ik op een msdn forum dat dit lag aan een foute iso. Dus ik heb de iso nogmaals gedownload, zelfde probleem...
Nu heb ik de x64 iso ook van msdn gehaald en jawel, weer zelfde probleem.
Alle hulp is welkom want ik moet binnenkort vista integratietesten voorbereiden en als ik vista al niet kan installeren dan sla ik wel een mal figuur
Ik dacht ff dat de serial niet valid was (of maximum use bereikt ofzo) maar de sysadmin zegt van niet.
Ik kreeg van men sysadmin een vista rtm dvd (32bit) en een corp key.
Bij de install loopt alles goed tot ik de serial moet ingeven.
Geef ik een foute in dan zegt hij dat de serial niet goed is (vrij logisch dus), maar als ik de goeie serial ingeef zegt hij "windows installation has encountered an error and needs to be restarted" net onder de textbox waar je dit dient in te geven.
Na wat zoeken zag ik op een msdn forum dat dit lag aan een foute iso. Dus ik heb de iso nogmaals gedownload, zelfde probleem...
Nu heb ik de x64 iso ook van msdn gehaald en jawel, weer zelfde probleem.
Alle hulp is welkom want ik moet binnenkort vista integratietesten voorbereiden en als ik vista al niet kan installeren dan sla ik wel een mal figuur