Lenovo t60 zeer traag

Pagina: 1
Acties:

• Mlancee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-01-2021
Sinds een tijdje is mijn Lenovo t60 erg traag tijdens games. Ik denk dat dit gebeurd is na een bios update, maar zeker weten doe ik het niet. De bios update heb ik namelijk al een zeer lange tijd geleden uitgevoerd, en pas geleden heb ik weer eens een game geinstalleerd.

Om even een voorbeeld te geven van de traagheid, zelfs bij het inlogscherm van World of Warcraft merk ik zeer lage FPS. De achtergrond hapert, en ook als ik met mijn muis over de buttons ga, veranderen deze enorm vertraagd van kleur.

Ik heb meerdere drivers geprobeerd (ik zou helaas niet meer precies weten welke, onder andere videokaart drivers) maar niets heeft geholpen. Vandaar mijn vraag, hebben jullie een idee waar het aan kan liggen, en wat misschien de oplossing is.

Een apart gegeven: Bij de installatie van World of Warcraft werd al aangegeven dat ik 'insufficient CPU speed' had.

Alvast bedankt,
Michael

Verwijderd

Heb je de laptop aan netstroom hangen? En staat je power maneger wel op Maximum performance?

• Mlancee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-01-2021
ja allemaal :)

Heel vaag, maargoed, ik heb drastiche maatregelen genomen en windows er opnieuw op gezet, mocht toch wel eens gebeuren, het was een laptop die ik op de TU had gekocht en stond zeer veel troep op. Toch bedankt voor de hulp.