Toon posts:

geheugen prijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
toen de core 2 duo's uit kwamen z
stegen de geheugenprijzen best veel nu ze weer aan het dalen zijn wil ik graag mijn geheugen uitbrijden (ik koop gewoon 2 GB oude gaat weg) is het vestandig om het nu al te kopen http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=IBIE8M of te wachten tot het nog goedkoper wordt ? zullen de prijzen op korte termijn nog dalen?

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-03 21:40
prijzen zullen waarschijnlijk terug gaan stijgen aangezien de pc verkoop niet meer in de slop zit.

Verwijderd

Topicstarter
gerre22 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:33:
prijzen zullen waarschijnlijk terug gaan stijgen aangezien de pc verkoop niet meer in de slop zit.
in de slop?

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-05 13:25

Proto

¬.¬

in een dipje, wat minder goed gaand, enz... Snappie? ;)

• gerre22
Jah doordat vista wat is uitgesteld is de pc verkoop gemiddeld gezien wat gedaald.
Maar de geheugen prijzen waren aan het stijgen sinds vorig jaar eind september begin oktober.
Dan krijg je een verschuiving langs de vraagcurve naar beneden (goed opgelet bij eco). Dus de totale vraag gaat lager liggen hierdoor komt druk op de prijzen, de prijzen van geheugen zakken.

Maar nu vista uit, pc verkoop stijgt, hogere vraag naar ram, .....

Verwijderd

Topicstarter
dus nu snel kopen voor 190 euro?

• gerre22
snel snel, zo dynamisch zijn de prijzen ook niet hoor.
Kan hoop en al denk ik 20 euro schelen op een week. Naar boven en naar beneden welliswaar.
Er staat kan eh, mij niet proberen te pakken op: ja maar die heeft gezegd DAT ...
:p

Verwijderd

Topicstarter
gerre22 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:46:
snel snel, zo dynamisch zijn de prijzen ook niet hoor.
Kan hoop en al denk ik 20 euro schelen op een week. Naar boven en naar beneden welliswaar.
Er staat kan eh, mij niet proberen te pakken op: ja maar die heeft gezegd DAT ...
:p
lol ik ga een rechtzaak tegen je aanspannen voor slecht advies ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je het nu nodig hebt moet je het nu kopen. wat de prijzen gaan doen kunnen alleen mensen met een glazen bol zeggen, helaas is dat een extreem klein percentage van de bevolking.

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
ik wil dit topic nog even aangrijpen om te zeggen dat ik enorm baal
in oktober/nov 2gb pc5400 cl5 kit gekocht voor 245 (goedkoopste pw) en nu koop je het kitje voor 125. schijnt elk jaar in aanloop naar de feestdagen te gebeuren. btw terw dan 3d al getest:P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Koffiedik kijken kun je zelf ook, daar heb je geen topic voor nodig. Niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.