Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 16:12
Ik ben zaterdag met het stappen mn telefoon kwijt geraakt :( Erg balen natuurlijk, hij zat gewoon in eens niet meer in m'n zak... kan ook gejat zijn natuurlijk, maar goed. Ik heb hem dezelfde nacht nog laten blokkeren. Nou ga ik er maar van uit dat ik hem niet meer terug vind/krijg, dus ik ben op zoek naar een nieuwe.

Ik had een Samsung E900. Wat ik eigenlijk zoek in een telefoon is:

- Goede interface
- Hij moet foto's kunnen weergeven en ik moet hier op kunnen inzoomen
- Een agenda die ik via bluetooth kan synchronizen met m'n outlook agenda
- MMS en camera (hoeft niet bijzonder te zijn verder)
- Hij moet klein zijn

Dat is eigenlijk alles. De Samsung had dit wel, behalve de interface dan, die viel me wat tegen. Van Nokia vind ik de interfaces meestal wel heel goed. Ik heb alleen geen zin om 400 euro ofzo uit te geven, zit meer te denken aan 200 euro ofzo.
Weet iemand wat goede modellen zijn die hier aan voldoen? Ik heb al wat rond zitten kijken maar er zijn zo veel modellen, en ik kan niet bij allemaal zo snel vinden of ik die agenda via bluetooth kan synchronizeren met outlook, en dat is wel heel belangrijk voor mij...

[ Voor 3% gewijzigd door FireFoz op 11-02-2007 20:55 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Verwijderd

Kijk eens naar SonyEricsson. De interface van SE is erg goed en SE's zijn goed te synchroniseren via bluetooth. De K610i heeft alles wat jij zoekt en zou goed bij jouw budget passen en dan krijg je nog eens goede specs als 2 Mp cam op de koop toe ook.
Maar, ik raad je aan eens zelf je handjes uit je mouwen te steken en eens te gaan zoeken op sites als nieuwemobiel.nl Topics als deze hebben wel erg weinig discussiewaarde.en GoT is geen vraagbak.

Ik sluit je topic ook om die reden. Als je zelf eens goed gezocht hebt en een aantal modellen naast elkaar gezet en je weet echt niet welke je moet kiezen kun je hier wel weer terugkomen.

Dit topic is gesloten.