Er is een Dell C521 aanwezig met één scherm, hier moet een tweede scherm aan te komen hangen.
Nou weet ik dat je daar een videokaart voor nodig hebt met 2 uitgangen. Het systeem heeft één onboard uitgang en één uitgang via een PCI-E kaart.
Huidige scherm hangt aan de PCI-E kaart, is het mogelijk om de tweede scherm te hangen aan je onboard uitgang?
De (video) specificaties:
Indien dit niet gaat werken, wil ik een goedkope PCI-E kaart kopen met 2 uitgangen, wat is een simpel goedkoop videokaart?
Nou weet ik dat je daar een videokaart voor nodig hebt met 2 uitgangen. Het systeem heeft één onboard uitgang en één uitgang via een PCI-E kaart.
Huidige scherm hangt aan de PCI-E kaart, is het mogelijk om de tweede scherm te hangen aan je onboard uitgang?
De (video) specificaties:
Natuurlijk kan je er makkelijk achter komen door het te testen, maar ik wil er zeker van zijn dat het gaat werken alvorens ik de tweede scherm bestel.128 MB PCI ExpressTM ATI Radeon X1300 grafische kaart
Geïntegreerde NVIDIA® GeForce 6150 LE grafische kaart
Extern toegankelijk
Video: 1 x DVI, 1 x VGA en 1 x S-Video (met PCI-Express-insteekvideokaart)
Indien dit niet gaat werken, wil ik een goedkope PCI-E kaart kopen met 2 uitgangen, wat is een simpel goedkoop videokaart?