Toon posts:

4GB op striker extreme

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand mij hier kunnen bevestigingen of dit klopt?

Ik ben een aantal keren tegengekomen dat de striker extreme moeite heeft met 4 geheugen banken vullen, dus 4 x 1GB (ik ben al op de hoogte van x86 32bit os beperkingen)

maar dit is meer een hardware technische vraag, ik ben de volgende dingen tegengekomen

4 banken vullen:

- overclock problemen, niet aanwezig bij 2 banken vullen
- totaal niet willen booten totdat je de 2 extra banken weer verwijdert

ben bijna benauwt tegenwoordig om uberhaupt nog een mobo te kopen,
- eerst gezeik gehad met a7n8-x, nforce 2, eerst stabiliteit, daarna naar bios update dood.

-A8N-E stabiliteits gezeik, jaar last van gehad totdat ik m tegen een bankschroef met een hamer in tweeen heb geramt(na eerst 4 maanden letterlijk vanalles heb geprobeerd het zooitje stabiel te krijgen, vervanging van hardware software you name it.

vandaar, ik ben benauwd weer het zelfde verhaal te moeten ondergaan, en als ik nu dalijk 303 euro aan een board uitgeef, en het verhaal begint opnieuw, ben ik geneigd een ticket te halen en iemand bij asus door het hele kantoor heen te schoppen.... 8)7

Dit systeem had ik in gedachte, maar durf het bijna niet aan te schaffen.

Asus Striker Extreme
1- seagate 320gb
Rocket Raid 2310 PCI-x4 (pci-x 8-16 compatible)+ 4x 320gb seagates
4 x 1GB OCZ 6400 ddr2 xtc platinum 4-4-4-15 OCZ2T8002GK
E6600
Thermaltake 750watt
8800 GTX
Koeler Ninja scyth

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 18:05 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tip : neem dan een ANDER merk.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

neem voor 300 euro een Tyan ofzo.
asus is leuk maar niet voor dit soort dingen.

Verwijderd

Topicstarter
ja zat naar EVGA i680 te kijken, totdat ik in fora problemen voorbij zag komen waar ik bijna een hartverzakking van kreeg, niet 1 nee ontelbaar aantal problemen.

en aangezien ik binnen een halfjaar overstap naar quad, is i680 een slimme keuze

Verwijderd

Ik kan je nou al zeggen dat dat geheugen wat je erbij kiest problemen geeft omdat het niet goed herkent wordt.
Verder slikt het bordje perfect 4gb geheugen.
Zelf een Commando hier, en 4gb (toevallig ook ocz) geen enkel probleem.
Je hebt alleen eerst ander ddr2 mem nodig van niet ocz, daarmee boooten, in bios waardes goed zetten, en dan pas kan je de ocz modules gebruiken.
Met 4 modules zijn je overclock mogelijkheden wel ietswat beperkt, meen dat je ze dan max op DDR2-800 kon laten lopen of iets.

Verwijderd

Topicstarter
Boudewijn schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:38:
neem voor 300 euro een Tyan ofzo.
asus is leuk maar niet voor dit soort dingen.
heb ik naar zitten kijken, maar SLI hebben hun niet (logisch), maar heel veel borden hebben geen pci-x16 (die ook 16 lanes zijn, maar bijna allemaal x8 )

en voor clocken is al helemaal geen mogelijkheid, en ben geen extreme clocker die tot het uiterste gaat, maar een e6600 die ik op 3200 wil draaien is een redelijke overclock die zonder veel moeite of in te leveren op stabiliteit mogelijk is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:43:
Ik kan je nou al zeggen dat dat geheugen wat je erbij kiest problemen geeft omdat het niet goed herkent wordt.
Verder slikt het bordje perfect 4gb geheugen.
Zelf een Commando hier, en 4gb (toevallig ook ocz) geen enkel probleem.
Je hebt alleen eerst ander ddr2 mem nodig van niet ocz, daarmee boooten, in bios waardes goed zetten, en dan pas kan je de ocz modules gebruiken.
Met 4 modules zijn je overclock mogelijkheden wel ietswat beperkt, meen dat je ze dan max op DDR2-800 kon laten lopen of iets.
wat ik begreep was dat je wel kon booten met die bankjes, maar je wel eerste meteen de bios waardes moet aanpassen. ddr2-800 zou ik mee kunnen leven, zou me bij een e6600 theoretisch 3600mhz opleveren

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Anders neem je een ander moederbord, voglens mij is een 650i chipset of 975 chipset ook goed voor quadcore?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bij Asus is het echt ten zeerste aan te raden de QVL voor geheugen te volgen - maar WTF blijf je bij een merk waar je zoveel gedonder mee hebt :?

Tyan is dan voor jouw doeleinden misschien niet beste optie, maar Gigabyte, MSI, DFI, Intel en nog tig andere merken hebben goede borden die qua features en performance niet onderdoen voor dit geval, niet meer kosten en een stuk minder kieskeurig zijn qua RAM...

Edit:
Even titelfix gedaan: 4Gb = 512MB en dat kan zonder problemen op ieder bord van afgelopen 9 jaar

[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 11-02-2007 18:36 ]

Oslik blyat! Oslik!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anders 2x 2GB ? Is wel duurder maar dan gebruik je maar 2 banken ipv 4.

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:35:
Bij Asus is het echt ten zeerste aan te raden de QVL voor geheugen te volgen - maar WTF blijf je bij een merk waar je zoveel gedonder mee hebt :?

Tyan is dan voor jouw doeleinden misschien niet beste optie, maar Gigabyte, MSI, DFI, Intel en nog tig andere merken hebben goede borden die qua features en performance niet onderdoen voor dit geval, niet meer kosten en een stuk minder kieskeurig zijn qua RAM...

Edit:
Even titelfix gedaan: 4Gb = 512MB en dat kan zonder problemen op ieder bord van afgelopen 9 jaar
Dat Probeer ik ook de hele tijd,zoeken naar een ander merk, maar iedere keer weer hetzelfde gezeik, dat ze gaan lopen knippen in poorten, ik wil de mogelijkheid hebben tot SLI 16x 2 keer, maar ook nog steeds 8x pci-e poort extra hebben voor mijn raid5 kaart.

de niet striker variant heb ik ook zal naar zitten kijken, maar daar hebben ze weer goedkopere condensatoren op zitten en voor een systeem die 24/7 aan staat niet aan te raden, daarna kwam daar een plus versie van, maar daar hebben ze ineens een 650 ipv 680 op gezet.

dus als iemand een alternatief weet GRAAG zelfs _/-\o_

wat ik nodig heb is:
2 X pci-e x16
1 X pci-e x8
quadcore ready ook nog voor the 1366mhz bus
geen gedoe met overclocken (dus ik wil gewoon 400mhz halen met mijn mem, proc hoeft niet max geheugen wel)

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
Ik heb meerdere merken gehad als het mobo's aankomt, waaronder MSI, Abit en zelfs Asrock (niet voor mezelf ;) ), maar ik kom elke keer weer terug op Asus. De kwaliteit van Asus is gewoon goed en de support ook (ik bedoel het uitbrengen van bios-updates enzo, telefoon weet ik niet). Zou gewoon de Asus nemen.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

Verwijderd

in plaats van scythe ninja kun je beter scythe mine kopen paar euro duurder VEEEL beter

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:23:
in plaats van scythe ninja kun je beter scythe mine kopen paar euro duurder VEEEL beter
Ik had juist het gevoel dat de scyth beter was, 12 heatpipes ipv 6, 12cm fan(dus stiller met zelfde prestatie) ipv 10cm

• mr.babek
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

Ik heb op het moment 4x 1gb patriot 1066 in men striker zitten , werkt perfecto , niks met voltages hoeven frunniken. Heb het aangeschaft via Gistron

Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset

Verwijderd

Topicstarter
mr.babek schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:58:
Ik heb op het moment 4x 1gb patriot 1066 in men striker zitten , werkt perfecto , niks met voltages hoeven frunniken. Heb het aangeschaft via Gistron
en je kunt er ook nog een redelijke overclock mee halen? omdat ik als dat dit niet altijd goed ging met 4 banken (trouwens nog bedankt voor je reactie, ben al aan het kijken op de site)

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-05 10:03
nog effe wachten op de 680i van dfi.

Verwijderd

Topicstarter
SwornEnemy schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:04:
nog effe wachten op de 680i van dfi.
ja wanneer is die er dan? ik had eigenlijk al gehoopt dat dfi er 2 maanden geleden al een had

• mr.babek
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

@cestmoi: nou ik heb de extreme cpu dus ik hoef niet al te veel met de fsb te tweaker, de quad loopt nu retestabiel op 3.47 A 1.40. Ik heb wel wat liggen spelen met het geheugen, maar aangezien ik alleen in de weekenden tijd heb om wat meer te tweaken en de noodzaak er op dit moment niet echt is gaat het allemaal wat traag. Wat wil je graag weten dan kan ik het eens voor je proberen. Het geheugen komt uit verschillende test die ik er op had nageslagen nagenoeg gelijk aan het corsair geheugen uit de tests , dus ik denk dat dat allemaal wel moet lukken.

Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:51:
[...]

Dat Probeer ik ook de hele tijd,zoeken naar een ander merk, maar iedere keer weer hetzelfde gezeik, dat ze gaan lopen knippen in poorten, ik wil de mogelijkheid hebben tot SLI 16x 2 keer, maar ook nog steeds 8x pci-e poort extra hebben voor mijn raid5 kaart.

[...]

wat ik nodig heb is:
2 X pci-e x16
1 X pci-e x8
quadcore ready ook nog voor the 1366mhz bus
geen gedoe met overclocken (dus ik wil gewoon 400mhz halen met mijn mem, proc hoeft niet max geheugen wel)
Waarom wil je per se 2x 16x PCIe :?

Meerdere reviews hebben aangetoond dat er geen significant performanceverschil is tussen x8 en x16 met huidige kaarten, sterker nog, met x4 heb je maar een minimaal terugval. Als je ipv een bijna onmogelijke (want redelijk onzinnige) eis zoals hier genoegen neemt met 3x PCIe x8 (in fysiek x16 sloten) heb je opeens veel meer opties (dat DFI bord met ATi RD600 chipset schiet me opeens te binnen...)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op maandag 12 februari 2007 @ 01:19:
[...]

Waarom wil je per se 2x 16x PCIe :?

Meerdere reviews hebben aangetoond dat er geen significant performanceverschil is tussen x8 en x16 met huidige kaarten, sterker nog, met x4 heb je maar een minimaal terugval. Als je ipv een bijna onmogelijke (want redelijk onzinnige) eis zoals hier genoegen neemt met 3x PCIe x8 (in fysiek x16 sloten) heb je opeens veel meer opties (dat DFI bord met ATi RD600 chipset schiet me opeens te binnen...)
omdat ik 1 gtx8800 erin stop, en er later nog een bij, en de gtx 8800 er op bekent staat niet altijd even lekker te werken op PCI-E x8, fout in het ontwerp of zoiets (als je het een fout kan noemen)

en ik nog een Raid5 kaart heb die erin moet (PCI-E X4/X8)

dus dan heb je 16x - 16x - 8x

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 22:45 ]

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tja, IMHO totale peperdure overkill, maar het past wel bij totale budget en uitvoering van het systeem ;)

En dan zijn er idd weinig borden die voldoen aan die eisen. Misschien toch dat Striker geval nemen, maar dan strikt aan de QVL houden?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

dion_b schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:35:
Bij Asus is het echt ten zeerste aan te raden de QVL voor geheugen te volgen
Niet om reclame te maken, maar als je bij Crucial UK via hun memory advisor tool geheugen bestelt, dan krijg je je geld terug als het geheugen niet goed met het bord samenwerkt. En met goed bedoel ik in wezen perfect, ter indicatie: ik draai hier al bijna anderhalf jaar 16/7 volstrekt probleemloos op een A8N-SLI Premium & Athlon64 4400+ X2 @2.6GHz & BL2KIT12864Z503 (2x1GB, PC4000) @ 260MHz, 3-3-3-8, 1T (bij 2 GB!). Zorg wel voor een zuchtje koelwind. Crucial geeft ook (beperkt) levenslange garantie op hun modules. Verder draaien hier nog twee kits probleemloos al tijden op Asus mobo's: een S939 HTPC en een AM2 Xen test server. Maar goed, het belangrijkste is hun garantie dat het gaat werken.

Zo te zien adviseren ze voor de Striker tot 2 GB, maar je kunt ze mailen welke 4GB combinatie ze ook garanderen (hun helpdesk is naar mijn bescheiden mening uitstekend).

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geld terug als het niet samenwerkt heb je toch wel als je er binnen 8 dagen achterkomt :z

Verder is Crucial weer zo'n 3rd party verkoper die chips inkoopt en onder eigen label weer doorverkoopt. Aangezien het de chips zijn die relevant zijn is het meestal het zinnigst om gewoon RAM van de chipbakkers zelf te nemen (Samsung, Micron, Infineon, Elpida, Nanya, Hynix, die lui...)

Ik zou daarom toch eerder kijken naar RAM dat gewoon werkend getest is door de mobofabrikant. Voorkomen van compatibility problemen is beter dan een goede garantie van genezen.

Oslik blyat! Oslik!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:37:
omdat ik 1 gtx8800 erin stop, en er later nog een bij, en de gtx 8800 er op bekent staat niet altijd even lekker te werken op PCI-E x8, fout in het ontwerp of zoiets (als je het een fout kan noemen)
Als je doelt op dit artikel wat oorspronkelijk door The Inquirer in de wereld geholpen is, dan kan je hier lezen dat dat inmiddels ontkracht is door The Inquirer zelf. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

dion_b schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:25:
Ik zou daarom toch eerder kijken naar RAM dat gewoon werkend getest is door de mobofabrikant. Voorkomen van compatibility problemen is beter dan een goede garantie van genezen.
Klinkt leuk, maar wat als (even uitgaand van de A8N-SLI Premium):

- je 4 GB wilt hebben, en de QVL van sep 2005 stelt dat niet alle 4x1 GB combinaties herkend worden? Dit zonder daarbij concrete voorbeelden te geven;

- je 2 GB gegarandeerd wilt kunnen draaien op 1T, en de QVL daar niets over zegt?

- de QVL niet klopt (ik meen me een topic te kunnen herinneren van bij veel mensen niet goed werkend TWINX2048-3200PRO), en de kans dat je een zinvol antwoord-mailtje van Asus krijgt, in de praktijk near-zero is?

Dan laat ik zo'n QVL liever links liggen, en ga in zee met een bedrijf dat mij per omgaande glashelder uitlegt wat volgens hen wel werkt (en exact hoe), en daarop ook garantie geeft. Vermits het uiteraard niet teveel extra kost. Zo kwam ik na lang zoeken bij Crucial UK uit.

En daarnaast ga ik eerlijk gezegd liever aan de slag met een functioneringsgarantie, dan dat ik met enige pech 'tig keer modules moet gaan ruilen. Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:47:
[...]

Klinkt leuk, maar wat als (even uitgaand van de A8N-SLI Premium):

- je 4 GB wilt hebben, en de QVL van sep 2005 stelt dat niet alle 4x1 GB combinaties herkend worden? Dit zonder daarbij concrete voorbeelden te geven;

- je 2 GB gegarandeerd wilt kunnen draaien op 1T, en de QVL daar niets over zegt?
Als je de envelope zo hard wilt pushen, kun je verwachten dat het a) niet getest en b) niet zonder slag of stoot gaat :o
- de QVL niet klopt (ik meen me een topic te kunnen herinneren van bij veel mensen niet goed werkend TWINX2048-3200PRO), en de kans dat je een zinvol antwoord-mailtje van Asus krijgt, in de praktijk near-zero is?
Niet een Asus issue, maar een Corsair issue. Corsair heeft de erg onhebbelijke neiging om zonder waarschuwing de chips te veranderen zonder de modelnummer/maan van een reep te wijzigen :X

Als je twee repen met willekeurige chips gaat mixen is de kans dat dat dan niet perfect werkt nogal groot |:(

Daarom dat je ten zeerste op moet passen met DIMMs van bedrijven die niet zelf de chips bakken en nog veel meer met bedrijven (Corsair :r ) die niet eens aangeven welke chips gebruikt worden.
Dan laat ik zo'n QVL liever links liggen, en ga in zee met een bedrijf dat mij per omgaande glashelder uitlegt wat volgens hen wel werkt (en exact hoe), en daarop ook garantie geeft. Vermits het uiteraard niet teveel extra kost. Zo kwam ik na lang zoeken bij Crucial UK uit.
Tja, Crucial heeft net zoals Kingston een goede customer support waarmee ze je alle ingewikkelde verhalen over chipnummers besparen - wat voor mainstream werk prima is, maar een Tweaker gaat toch liever gewoon kijken welke chips wel of niet werken (wat prima in de QVL staat) en zorgt dat hij die krijgen. Kijk naar die Samsung BH5 - rage van twee jaar terug :z
En daarnaast ga ik eerlijk gezegd liever aan de slag met een functioneringsgarantie, dan dat ik met enige pech 'tig keer modules moet gaan ruilen. Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk.
Dat is niet de garantie die Crucial biedt, ze bieden alleen geld terug garantie als het niet werkt - precies hetzelfde als je met willekeurige webwinkel hebt binnen 8 dagen. Verschil is alleen verzendkosten naar UK ipv NL.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

dion_b: bedankt voor je uitgebreide antwoord.
dion_b schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:47:
[...]

Als je de envelope zo hard wilt pushen, kun je verwachten dat het a) niet getest en b) niet zonder slag of stoot gaat :o
Merkwaardige uitspraak... Wees eens heel eerlijk: vind je nou écht dat als ik een mobo aanschaf dat volgens de fabrikant 4 GB ondersteunt, en de fabrikant geeft niet in de QVL aan welk 4 GB geheugen door de test van de fabrikant gekomen is, die QVL dan voldoende informatie biedt :?? Je moet dan toch echt kiezen tussen geheugen-fabrikanten aanschrijven, en trial-and-error (en Tweakers raadplegen natuurlijk 8)). En: in de QVL van de Premium rond sep 2005 stond toch echt bij de TWINX1024-3200C2 als component: N/A... Had ik dat mem dan maar op de gok moeten kopen? Leek me niet zo verstandig.

Daarnaast ben ik van mening dat als je een mobo gebruikt volgens de 'uiterste' specs, en je gebruikt mem waarvan de specs gegarandeerd minimaal gelijk zijn aan die welke het mobo vereist, het onzin is om problemen te verwachten. Anders haalt namelijk het mobo zijn specs niet... En dan zit je niet meer met een mem issue, maar met een mobo issue.
Wat trouwens bij een compatibiliteitsprobleem, gegeven het prijsverschil tussen een gemiddeld mobo en >= 2 GB performance / server mem, niet eens zo gek zou zijn (eind vorig jaar nog een combo aangeschaft van mobo (85 euro) en 4x2 GB (2452 euro)), maar dat terzijde...
Niet een Asus issue, maar een Corsair issue. Corsair heeft de erg onhebbelijke neiging om zonder waarschuwing de chips te veranderen zonder de modelnummer/maan van een reep te wijzigen :X
Is ook een issue voor Asus, om de simpele reden dat je op de correctheid van een QVL moet kunnen vertrouwen. Anders kun je 'm beter weglaten. Als Corsair, staande op de QVL, inderdaad regelmatig de specs van zijn mem reepjes wijzigt, dan zou Asus zo slim moeten zijn om die info in de QVL op te nemen. Dit om te voorkomen dat kopers bij problemen ten onrechte naar Asus zouden gaan wijzen.
Als je twee repen met willekeurige chips gaat mixen is de kans dat dat dan niet perfect werkt nogal groot |:(

Daarom dat je ten zeerste op moet passen met DIMMs van bedrijven die niet zelf de chips bakken en nog veel meer met bedrijven (Corsair :r ) die niet eens aangeven welke chips gebruikt worden.
Op zich heb je natuurlijk helemaal gelijk. Komt bij dat dit soort wijzigingen heel vervelend zijn, omdat het je kennis over die modules (deels) invalideert. Maar merk op dat het enige waar ik binnen dit kader in geïnteresseerd was, welke geheugen (dat ik nog niet in huis had!) gegarandeerd zou werken binnen de door mij gestelde specs op de Premium. De keuze van de chipset lag geheel bij de mem fabrikant, en was voor mij in wezen niet van belang - omdat dat namelijk de implementatie van bovengenoemde specs is! En of ik voor de juiste informatie daarvoor nu bij de mobo-fabrikant moet zijn of die van het mem, vind ik niet spannend. Iemand bepaalt welk mem voldoet aan mijn specs, en ik probeer dát mem te krijgen. It's as simple as that. En functionerings-garantie vind ik daarbij een heel handig hulpmiddel, omdat de fabrikant daarmee laat merken bovengemiddeld vertrouwen in zijn eigen produkt te hebben.
Dat is niet de garantie die Crucial biedt, ze bieden alleen geld terug garantie als het niet werkt - precies hetzelfde als je met willekeurige webwinkel hebt binnen 8 dagen. Verschil is alleen verzendkosten naar UK ipv NL.
Even heel simpel samengevat: Crucial was de enige die op dat moment geheugen kon aanbieden volgens mijn specs - en dan ook nog eens mét die functioneringsgarantie. Ik acht de kans dat het dan werkt, groter dan bij mem dat die garantie niet heeft. Komt nog bij dat als je alleen 8-dagen omruilgarantie hebt, je leverancier nog wel eens (erg) moeilijk wil doen als blijkt dat je het mem hebt uitgeprobeert (dus uit de verpakking hebt gehaald)... Dat soort gezeur heb je dan dus niet.

En ook niet geheel onbelangrijk: zelfs met die 6,50 euro die het me zou kosten om het terug te sturen indien het niet zou werken, waren ze nog steeds goedkoper dan al die andere bedrijven die hun geheugen net níet konden garanderen ;). Maar dat was dus meer een meevaller dan een hoofddoel...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:54:
[...]

Ik had juist het gevoel dat de scyth beter was, 12 heatpipes ipv 6, 12cm fan(dus stiller met zelfde prestatie) ipv 10cm
allebij scythe tbh
Pagina: 1