Zou iemand mij hier kunnen bevestigingen of dit klopt?
Ik ben een aantal keren tegengekomen dat de striker extreme moeite heeft met 4 geheugen banken vullen, dus 4 x 1GB (ik ben al op de hoogte van x86 32bit os beperkingen)
maar dit is meer een hardware technische vraag, ik ben de volgende dingen tegengekomen
4 banken vullen:
- overclock problemen, niet aanwezig bij 2 banken vullen
- totaal niet willen booten totdat je de 2 extra banken weer verwijdert
ben bijna benauwt tegenwoordig om uberhaupt nog een mobo te kopen,
- eerst gezeik gehad met a7n8-x, nforce 2, eerst stabiliteit, daarna naar bios update dood.
-A8N-E stabiliteits gezeik, jaar last van gehad totdat ik m tegen een bankschroef met een hamer in tweeen heb geramt(na eerst 4 maanden letterlijk vanalles heb geprobeerd het zooitje stabiel te krijgen, vervanging van hardware software you name it.
vandaar, ik ben benauwd weer het zelfde verhaal te moeten ondergaan, en als ik nu dalijk 303 euro aan een board uitgeef, en het verhaal begint opnieuw, ben ik geneigd een ticket te halen en iemand bij asus door het hele kantoor heen te schoppen....
Dit systeem had ik in gedachte, maar durf het bijna niet aan te schaffen.
Asus Striker Extreme
1- seagate 320gb
Rocket Raid 2310 PCI-x4 (pci-x 8-16 compatible)+ 4x 320gb seagates
4 x 1GB OCZ 6400 ddr2 xtc platinum 4-4-4-15 OCZ2T8002GK
E6600
Thermaltake 750watt
8800 GTX
Koeler Ninja scyth
Ik ben een aantal keren tegengekomen dat de striker extreme moeite heeft met 4 geheugen banken vullen, dus 4 x 1GB (ik ben al op de hoogte van x86 32bit os beperkingen)
maar dit is meer een hardware technische vraag, ik ben de volgende dingen tegengekomen
4 banken vullen:
- overclock problemen, niet aanwezig bij 2 banken vullen
- totaal niet willen booten totdat je de 2 extra banken weer verwijdert
ben bijna benauwt tegenwoordig om uberhaupt nog een mobo te kopen,
- eerst gezeik gehad met a7n8-x, nforce 2, eerst stabiliteit, daarna naar bios update dood.
-A8N-E stabiliteits gezeik, jaar last van gehad totdat ik m tegen een bankschroef met een hamer in tweeen heb geramt(na eerst 4 maanden letterlijk vanalles heb geprobeerd het zooitje stabiel te krijgen, vervanging van hardware software you name it.
vandaar, ik ben benauwd weer het zelfde verhaal te moeten ondergaan, en als ik nu dalijk 303 euro aan een board uitgeef, en het verhaal begint opnieuw, ben ik geneigd een ticket te halen en iemand bij asus door het hele kantoor heen te schoppen....
Dit systeem had ik in gedachte, maar durf het bijna niet aan te schaffen.
Asus Striker Extreme
1- seagate 320gb
Rocket Raid 2310 PCI-x4 (pci-x 8-16 compatible)+ 4x 320gb seagates
4 x 1GB OCZ 6400 ddr2 xtc platinum 4-4-4-15 OCZ2T8002GK
E6600
Thermaltake 750watt
8800 GTX
Koeler Ninja scyth
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 18:05 ]