Toon posts:

[pc]Multimedia pc

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Euy tweakers.
Ik heb een computer samengesteld. Hij wordt gebruikt voor gamen, downloaden, en surfen.
Ik zie niet echt punten om op te besparen, maar als het even kan wil ik dat wel.
Graag tips, opmerkingen of aanmerkingen. Als je iets anders zou doen onderbouw je verhaal dan.

Dit leek mij de beste prijs/kwaliteit voor allround snelheid en genoeg om even mee vooruit te gaan.
Om dat er toch mee gegamed gaat worden wil ik niet op de videokaart besparen.

Hij wordt dús gebruikt om mee te gamen op niet al te hoge resolutie, lang aanstaan om torrents binenn te halen. Verder om gewoon een beetje te internetten en te msn'en. Ook gebruik ik wel eens virtual DJ.

PC:
Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/342/pcdp7.jpg

Alvast bedankt. :*)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 17:39 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je even een lijstje kunnen maken van je specs? Dit leest nogal onprettig.

Verder, wat is een multimediapc? Iedereen heeft daar weer een andere definitie van, en heeft zo z'n specifieke eisen. Waarom heb je de hardware uitgekozen die je nu hebt staan en waar twijfel je precies over?

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:49:
Zou je even een lijstje kunnen maken van je specs? Dit leest nogal onprettig.

Verder, wat is een multimediapc? Iedereen heeft daar weer een andere definitie van, en heeft zo z'n specifieke eisen. Waarom heb je de hardware uitgekozen die je nu hebt staan en waar twijfel je precies over?
Ik heb toch juist een duidelijke screenshot gepost. Leek mij makkelijker dan een lap tekst.
Ik twijfel op welk punt te besparen, vooral de processor.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Als je iets anders zou doen onderbouw je verhaal dan.
Onderbouw jij je verhaal dan ook eens :/ .

Maar ik zou die Maxtor inruilen voor een Seagate Barracuda, die is een stukje sneller.

Verder ga ik niet zoveel aanmerken, als je nou een overzichtelijk lijstje maakt dan zie ik nog wel eens ;) .
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:50:
[...]

Ik heb toch juist een duidelijke screenshot gepost. Leek mij makkelijker dan een lap tekst.
Nee, dit is heel irritant. Ten eerste is het plaatje te groot en is Alternate niet een kei in het maken van boodschappenmandjes :+ .

En waarom Alternate? Azerty is volgens mij een stuk goedkoper.

[ Voor 43% gewijzigd door hello_moto op 11-02-2007 16:54 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:50:
[...]

Nu moet ik eerst op die pic klikken om de hardware te bekijken. Een simpel lijstje is makkelijker.
Zoals ik al zei, eisen? Zonder specifieke eisen en twijfels kunnen wij hier niks over zeggen. Dan geef ik slechts aan hoe ik het zou doen, en het moet jou pc worden, met jou eisen :)

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:53:
[...]

Nu moet ik eerst op die pic klikken om de hardware te bekijken. Een simpel lijstje is makkelijker.

[...]

Zoals ik al zei, eisen? Zonder specifieke eisen en twijfels kunnen wij hier niks over zeggen. Dan geef ik slechts aan hoe ik het zou doen, en het moet jou pc worden, met jou eisen :)
Voel je vooral vrij niet te reageren, je hoéft niet te posten.
Ik wilde vooral weten of de onderdelen bij elkaar passen.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:00:
[...]

Waar slaat dit nou weer op? Jij stelt een vraag, maar zonder ook maar een beetje informatie van jou kant moeten wij die beantwoorden? :w

Verwijderd

Alles past op elkaar. Zo alle vragen zijn beantwoord :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:00:
[...]

Pardon? Ik probeer je hier te helpen en jij reageert zo :/ Als je geen zin hebt om aan te geven wat je eisen zijn kunnen wij je _niet_ helpen. Hoe moet ik nou zeggen wat je het beste kan nemen als ik niet weet wat je er precies mee gaat doen?
En je mag best even je medetweaker helpen door een lijstje met specs neer te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:13:
[...]

Pardon? Ik probeer je hier te helpen en jij reageert zo :/ Als je geen zin hebt om aan te geven wat je eisen zijn kunnen wij je _niet_ helpen. Hoe moet ik nou zeggen wat je het beste kan nemen als ik niet weet wat je er precies mee gaat doen?
En je mag best even je medetweaker helpen door een lijstje met specs neer te zetten.
Dat heb ik gedaan, ik maak een screenhost zodat het duidelijk is, en jij presteert het vervolgens om wel de moeite te nemen te posten dat je het te veel moeite vind op de pic te klikken.
mvg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 17:53 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het niet teveel moeite, zeker niet. Het is gewoon makkelijker als je het even in een lijstje neerzet. Maargoed, zoveel maakt het me niet uit, en als het teveel gevraagd voor je is, laat dan maar zitten hoor :z

Verder heb je nog steeds niet aangegeven wat je met de pc gaat doen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:36:
[...]

Dat heb ik gedaan, ik maak een screenhost zodat het duidelijk is, en jij presteert het vervolgens om wel de moeite te nemen te posten dat je het te veel moeite vind op de pic te klikken.
mvg
Je bent zelf degene die weinig moeite neemt. Je vertelt niet wat je met je pc wilt doen en waarom je voor de onderdelen hebt gekozen. Als je gewoon een lijstje van onderdelen intypt en beargumenteerd krijg je hier veel betere adviezen.
Het is dan ook wat makkelijker te reageren als alle onderdelen er gewoon in tekst staan, want tekst kun je quoten. Dat is een beetje lastig met een screenshot (die ook nog eens te groot is) of verwacht je dat mensen die reageren een nieuwe screenshot gaan maken met daarin alleen de onderdelen uitgelicht waar ze op reageren? :?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:10:
Alles past op elkaar. Zo alle vragen zijn beantwoord :)
Hoezo?
Ik geef een nette screen met spec's, info waarvoor ik hem wil gebruiken. Ik vraag alleen een beetje feedback. Iemand wel zo sociaal om me te helpen? _/-\o_

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:18
Ik zou in plaats van de E6300 voor de E6400 gaan die schelen heel weinig kwa prijs.
En voor mijn eigen pc heb ik een Seagate Barracuda 7200.10, 320GB (7200rpm, SATA II, 16MB) gekozen. Die is net wat sneller dan de hd die jij gekozen hebt.
Voor de rest komt het wel overeen met wat ik heb gekozen ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Ok je hebt het inmiddels ge-edit zie ik.
Hij wordt dús gebruikt om mee te gamen op niet al te hoge resolutie, lang aanstaan om torrents binenn te halen. Verder om gewoon een beetje te internetten en te msn'en. Ook gebruik ik wel eens virtual DJ
Gamen is duidelijk het zwaarste wat je er op gaat doen. Wil je mee met de laatste games? Of wil je zo nu en dan een licht spel spelen? Als je er een beetje fatsoenlijk mee wilt gamen en dus met de laatste games meekunnen zou ik voor een kleine meerprijs de X1950Pro/7900GT aanraden.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:41

Thandor

SilverStreak

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?
Dit topic voldoet niet aan bovengenoemde sticky en gaat dus op slot.
Graag tips, opmerkingen of aanmerkingen. Als je iets anders zou doen onderbouw je verhaal dan.
Dát is juist wat wij verwachten hier op GoT. Niet enkel de mensen die reageren op jouw topic moeten hun reactie onderbouwen, ook jij moet de keuze van de hardware onderbouwen.

Overigens is het handiger om de specifiaties in het topicstart te plaatsen d.m.v. tekst. Afbeeldingen kunnen na verloop van tijd offline gaan en hebben niet veel nut bij de search.

[ Voor 18% gewijzigd door Thandor op 11-02-2007 21:20 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.