ik heb een nieuwe laptop aangeschafd. Ik speelde op mijn pc Flyff en ik hoopte dat het ook op mijn laptop kon. Ik wist dat het krap zou worden en het lukte dus ook niet.
Toen zag ik een topic over Scions of Fate. Ik keek naar de minimum systeemeisen en zag dat mijn laptop hier wel aan voldeed. Toch als ik het spel opstarte en hij 'de wereld' aan het laden was kreeg ik een blauw scherm met een 1 of andere foutmelding. Deze foutmelding kreeg ik ook bij Flyff.
Temps:
ik kan niet zien wat de temp van mijn vga kaart is, waarschijnlijk zit er geen sensor in. Mijn cpu is nu 58 graden, de hdd is 37 dat is het enige dat ik kan zien
Ik heb gisteravond wel knight online kunnen spelen maar vanochtend ineens niet meer gaf hij weer zo'n blauw scherm.
Systeemeisen Flyff
Systeem Standaard Systeem Aanbevolen Systeem
CPU PentiumIII 800MHZ PentiumIII 1GHZ
RAM 128MB 256MB
VGA Geforce 2mx 200 Geforce 3 Ti 200
dit zijn de eisen van flyff. De eisen van knight online en Scions of Fate zijn nog veel lager. Zoals je kunt zien voldoet mijn laptop dus aan de cpu eis en de ram eis. Alleen weet ik niet of mijn vga ook voldoet. Ik heb geen flauw idee hoe een gforce 2 mx 200 presteert.
De vraag is nu dus: Hoe kan het dat mijn laptop deze spel niet kan spelen?
Specs:
Acer Aspire 1642ZWLMI
Intel Pentium M 735A 1.7Ghz
512Mb DDR2 geheugen
Intel Graphics Media Accelerator 900
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en de laptop maakt ook gebruik van DirectX 9.0c
Dit staat er in de foutmelding:
Er is een probleem gevonden, windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer of er voldoende schijruimte beschikbaar is, schakel stuurprogramma uit, wanneer dit in het stopbericht is opgegeven, of raadpleeg de fabrikant voor een bijgewerkte versie. Vervang zo nodig de beeldschermadapter.
Raadpleeg de hardwareleverancier vor een eventuele BIOS-update. Schakel BIOS-geheugenopties zoals Caching of Shadowing uit. Als u de veilige modus wilt gebruiken om onderdelen te verwijderen of uit te schakelen en start de computer opnieuw op.
Druk vervolgens F8 om geavanceerde startopties te kiezen en selecteer de veilige modus.
Technische informatie:
*** STOP: 0x0000008E (0xC000093, 0xAA454EC3, 0xA81A4FF8, 0x0000000)
*** RtKHDAnd.sys - Address AA454EC3 base at AA3C0000, Date stamp 437C351F
Bezig met het starten van de fysieke geheugendump.
De fysieke geheugendump is voltooid.
Neem contact met de systeembeheerder of de afdeling Technische ondersteuning op voor hulp.
Dit is wat er op het blauwe scherm stond.
Ik heb voldoende schijfruimte en ik heb volgens mij de nieuwste drivers.
Toen zag ik een topic over Scions of Fate. Ik keek naar de minimum systeemeisen en zag dat mijn laptop hier wel aan voldeed. Toch als ik het spel opstarte en hij 'de wereld' aan het laden was kreeg ik een blauw scherm met een 1 of andere foutmelding. Deze foutmelding kreeg ik ook bij Flyff.
Temps:
ik kan niet zien wat de temp van mijn vga kaart is, waarschijnlijk zit er geen sensor in. Mijn cpu is nu 58 graden, de hdd is 37 dat is het enige dat ik kan zien
Ik heb gisteravond wel knight online kunnen spelen maar vanochtend ineens niet meer gaf hij weer zo'n blauw scherm.
Systeemeisen Flyff
Systeem Standaard Systeem Aanbevolen Systeem
CPU PentiumIII 800MHZ PentiumIII 1GHZ
RAM 128MB 256MB
VGA Geforce 2mx 200 Geforce 3 Ti 200
dit zijn de eisen van flyff. De eisen van knight online en Scions of Fate zijn nog veel lager. Zoals je kunt zien voldoet mijn laptop dus aan de cpu eis en de ram eis. Alleen weet ik niet of mijn vga ook voldoet. Ik heb geen flauw idee hoe een gforce 2 mx 200 presteert.
De vraag is nu dus: Hoe kan het dat mijn laptop deze spel niet kan spelen?
Specs:
Acer Aspire 1642ZWLMI
Intel Pentium M 735A 1.7Ghz
512Mb DDR2 geheugen
Intel Graphics Media Accelerator 900
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en de laptop maakt ook gebruik van DirectX 9.0c
Dit staat er in de foutmelding:
Er is een probleem gevonden, windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer of er voldoende schijruimte beschikbaar is, schakel stuurprogramma uit, wanneer dit in het stopbericht is opgegeven, of raadpleeg de fabrikant voor een bijgewerkte versie. Vervang zo nodig de beeldschermadapter.
Raadpleeg de hardwareleverancier vor een eventuele BIOS-update. Schakel BIOS-geheugenopties zoals Caching of Shadowing uit. Als u de veilige modus wilt gebruiken om onderdelen te verwijderen of uit te schakelen en start de computer opnieuw op.
Druk vervolgens F8 om geavanceerde startopties te kiezen en selecteer de veilige modus.
Technische informatie:
*** STOP: 0x0000008E (0xC000093, 0xAA454EC3, 0xA81A4FF8, 0x0000000)
*** RtKHDAnd.sys - Address AA454EC3 base at AA3C0000, Date stamp 437C351F
Bezig met het starten van de fysieke geheugendump.
De fysieke geheugendump is voltooid.
Neem contact met de systeembeheerder of de afdeling Technische ondersteuning op voor hulp.
Dit is wat er op het blauwe scherm stond.
Ik heb voldoende schijfruimte en ik heb volgens mij de nieuwste drivers.