Toon posts:

Vista helpt iPod om zeep...?

Pagina: 1
Acties:
  • 761 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe computer met Vista Home Premium 32 bits. Vandaag heb ik de nieuwste iTunes geinstalleerd. Toen ik m'n iPod aansloot kreeg ik een melding over nieuwe iPod software en die heb ik geinstalleerd zonder schijnbare problemen. Bij de volgende aansluiting gaf iTunes aan dat mij iPod gesynchroniseerd was met een andere computer (klopt, m'n oude) maar ja, ik wil voortaan natuurlijk alles via m'n nieuwe regelen. Dus ik geef aan dat alles gewist mag worden en opnieuw gesynced.

Na een paar Gb's krijg ik een foutmelding dat er niet naar de iPod geschreven kan worden... Ik zie ook dat niet alles gekopieerd is. Ik probeer het nog enkele malen maar kriijg elke keer die melding... Op een bepaald moment besluit ik dan maar de iPod te herstellen. Maar dat lukt ook niet meer!!!

Nu zit ik met een halfvolle iPod en iTunes wil er niets helemaal meer mee te maken hebben... Wat kan ik doen...?!?

P.S. Ik heb alleen zelf geripte en gedownloade mp3's, dus geen mp3 gekocht via iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10
meuktracker: iTunes Repair Tool for Vista 1.0

Probeer die eens...

[ Voor 8% gewijzigd door Fire69 op 11-02-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan. Helpt niets. Dat zorgt er trouwens alleen maar voor dat je bij iTunes gekochte liedjes kan afspelen.

Ik heb ergens gelezen dat je voor een 'goede' werking de iPod ook als schijf moet instellen, maar als ik dat wil doen loopt iTunes vast en na een HELE tijd krijg ik de melding dat de iPod niet bijgewerkt kan worden. Wat ik ook doe, niets lukt nu meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Lees dit nieuwsbericht eens door.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de link.

Ik heb m'n iPod op een andere computer aangesloeten (XP) en daarmee de iPod kunnen herstellen. Vervolgens heb ik 'm weer op de VIsta-computer aangesloten en 'Gebruik als schijf' aangezet: dat werkte nu weer. Het synchroniseren loopt nu ook alleen krijg ik regelmatig de melding dat er niet geschreven kan worden naar de iPod. Als ik dan echter opnieuw sync start gaat 'ie wel gewoon verder waar hij gebleven was... Beetje lastig, maar da's alleen de eerste keer lastig omdat er zoveel gesynced moet worden. Ik ben benieuwd of de iPod het gewoon doet zodra iTunes klaar is...

Het ejecten deed ik trouwens altijd al via iTunes dus dat scheelt. ;) Nou ja, er wordt in ieder geval aan gewerkt. En ECHT om zeep is m'n iPod niet, gelukkig... ;)

EDIT:
En ik heb de oplossing voor het steeds onderbroken syncen ook gevonden... Hij loopt nu heerlijk te syncen omdat.... ik de iPod op een andere USB-poort heb aangesloten...! |:(
Het zouden allemaal USB 2 poorten moeten zijn, maar schijnbaar trekt de een het beter dan de ander...?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Indien meer mensen problemen hebben met iTunes 7.0.2 en Windows Vista:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=305042

Hier had uw reclame kunnen staan.

Pagina: 1