Ik weet niet of dit topic hier goed staat want het probleem kan meerdere oorzaken hebben ( denk ik)
Het probleem: downloads zijn 9/10 gaar, in gedownloade muziek
( gratis bij mn internet van planet, legaal dus) kommen rare vervormingen die het vaak verpesten. Gedownloade patches zijn 99/100 gevallen corrupt. Kortom, zo ongeveer iedere download moet via een andere pc en een usb stick.
Het ligt niet aan mn internet, want de allround bak van mn pa heeft nergens last van.
Downloaden heb ik wel eens geprobeerd zonder firewall: nog steeds corrupt
Mijn virusscanner vindt niks ( norton)
Nu de andere kant van het probleem: de fysieke geheugendumps.
Als ik gewoon bezig ben op mijn pc krijg ik random een fysieke geheugendump, minstens 1x per 3 uur. Als ik limewire gebruik is het na 10 minuten al ongeveer.
De pc is nou net 1 jaar oud met de volgende specs
-AMD 3500+venice
-Asus A8N SLI
-Asus X1800XT 512 mb
-Hitachi 250gb Sata 2
-OCZ pc3200 2GB dual channel
-Cooler Master Ultra Silent 430 watt
Ik ben van plan om mijn X1800Xt in te ruilen voor een 7900gt, zodat alles van nvidia is want avi bestanden krijg ik met geen mogelijkheid afgespeeld en ik vind de nvidia service+drivers toch fijner. Zou ik dan erg op prestaties inleveren?
Heeft iemand enig idee of het windows is, of mn hardware die gaar is?
Het probleem: downloads zijn 9/10 gaar, in gedownloade muziek
( gratis bij mn internet van planet, legaal dus) kommen rare vervormingen die het vaak verpesten. Gedownloade patches zijn 99/100 gevallen corrupt. Kortom, zo ongeveer iedere download moet via een andere pc en een usb stick.
Het ligt niet aan mn internet, want de allround bak van mn pa heeft nergens last van.
Downloaden heb ik wel eens geprobeerd zonder firewall: nog steeds corrupt
Mijn virusscanner vindt niks ( norton)
Nu de andere kant van het probleem: de fysieke geheugendumps.
Als ik gewoon bezig ben op mijn pc krijg ik random een fysieke geheugendump, minstens 1x per 3 uur. Als ik limewire gebruik is het na 10 minuten al ongeveer.
De pc is nou net 1 jaar oud met de volgende specs
-AMD 3500+venice
-Asus A8N SLI
-Asus X1800XT 512 mb
-Hitachi 250gb Sata 2
-OCZ pc3200 2GB dual channel
-Cooler Master Ultra Silent 430 watt
Ik ben van plan om mijn X1800Xt in te ruilen voor een 7900gt, zodat alles van nvidia is want avi bestanden krijg ik met geen mogelijkheid afgespeeld en ik vind de nvidia service+drivers toch fijner. Zou ik dan erg op prestaties inleveren?
Heeft iemand enig idee of het windows is, of mn hardware die gaar is?