Toon posts:

BIg Shit Over Here (flashuh)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola people's,

Wie o wie heeft er info/suggestie's voor mij?

Het volgende is het geval, moest even upgrade voor grote schijf in bios.

http://www.giga-byte.com/support/intel440bx.htm Om daar voor de " GA-6BXC " de 6bcx_30.zip te downe. Maar op vage manier hing er een verkeerd linkje gister achter. :(

Oftwel verkeerde flash, doos start niet meer, dus bios er uit haalt en in andere doos met de bios van die doos gestart!

Booten en dan draaiende andere bios er in duwt! Om zo die proberen terug te flashen met backup die maakt was!

Backup zegt dat ie correct is terug geflasht maar duw ik die dan weer in de bak waar ie in hoort dan boot ie alsnog niet! GRR

Dus dan maar een wel correct versie gedownload om die er dan op te trappen! maar nu staat er dus voor verkeerde mobo een flash gedumpt op dat ding en ken ik dus niet upgrade! :(

Dus wat nu? Ik dacht zelf eraan om die bios dus op 1 of andere manier hellemaal leeg te halen en kijken of ik dan wel knap kan dumpen! suggestie's iemand?

p.s. klopt het dat de downloads van GA-6BXC upgrade's zijn, dus niet volledige bios bevatten, of is het een complete bios.

Anders moet ik dus ook nog een default voor die bios ergens vandaan halen "zucht"

Alvast bedankt iedereen!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand info please?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enige input voor me ?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik denk dat je het beste ff Gigabyte kan bellen. Die sturen dan wel ff een nieuw BIOSje op... :)

edit:
Ik had toch nix beters te doen, dus heb ik maar ff de nederlandse distributeur opgezocht: Actebis Computers B.V. • Postbus 1407 • 3430 BK Nieuwegein
Tel. 030-6084777 • Fax 030-6081188

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Topper bedankt, ik overweegde hetzelf ook al maar mijn besluit staat vast!

Thnx