Toon posts:

Compabiliteit tussen Windev 9 en oudere versie

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Mijn buurman gebruikt een klein programma om zijn bedrijfsgegevens te beheren (zelfstandige).
Dit is geschreven met behulp van het programma windev. (www.windev.com)
Nu heeft hij aan mij gevraagd om iets te wijzigen in het programma.
Ik beschik over versie 9 van de programmeertool.

Ik krijg echter de volgende foutmelding wanneer ik een bestandje probeer te openen:
(vrij vertaald) Dit bestand kan niet worden geopend met versie 9. U kan enkel bestanden openen
die gemaakt zijn met versie 7 of hoger.
Mijn probleem: ik wel enkel de broncode van enkele bestanden zien.
Daarom de volgende vraag:
Beschikt er hier iemand over versie 7 of ouder die deze bestanden voor mij eventjes wil openen en nadien de broncode doormailen?
De rest van het programma kan ik wel openen. Dus dan is mijn probleem van de baan.
Voor ik het vergeet: een mail sturen naar Windev haalde niets uit. Hulp moet je blijkbaar niet van hen verwachten.

Alvast bedankt.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hoi Xerion3000 en welkom op GoT :)

Als je problemen hebt met Windev dan kan je het beste ook support vragen bij de makers van Windev zelf. Zij kunnen je precies vertellen hoe en wat. Hier op GoT leveren we niet zomaar support voor software van anderen. Aangezien het hier ook niet echt thuishoort gaat deze dicht.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.