Toon posts:

[XP] Van Vista terug naar XP: herkend geen schijven*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de afgelopen dagen Vista gedraait om eens te kijken of dat een optie voor me is. Nu wil ik mijn schijf formateren en XP Pro weer instaleren, maar in de setup van XP geeft ie geen schijven weer waar ik op kan installeren, ze werken wel degelijk want als ik Vista opstart geeft ie ze wel weer.

Wanneer ik mijn externe schijf aanzet word die wel weergegeven in de setup, maar daar kan ik hem niet op installeren volgens de setup.

Iemand eenig idee waarom mijn interne harddisks niet worden weergegeven of wat ik er aan kan doen?

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-03 21:30

angerfist-yentl

vake bei te bange!

1 stond er 64 bits Vista op ? , zo ja ik kon toen ook niet op mijn schrijven komen met een 32 bit os en andersom ook niet !

2 Heb je sata schrijven vaak moet je dan een driver invoegen via een floppie van je moederbord ( controller driver ) druk voor de setup F2 ( als het aangegeven staat )

Vake bei te bange

Verwijderd

Topicstarter
angerfist-yentl schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:44:
1 stond er 64 bits Vista op ? , zo ja ik kon toen ook niet op mijn schrijven komen met een 32 bit os en andersom ook niet !

2 Heb je sata schrijven vaak moet je dan een driver invoegen via een floppie van je moederbord ( controller driver ) druk voor de setup F2 ( als het aangegeven staat )
het was optie twee, gefixed
Thnx!!