Toon posts:

Internet werkt niet in netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben onlangs verhuisd. Ik zit nu 3 huisgenoten allemaal rechtstreeks aangesloten op de router (van us robotics). Het gekke is dat mijn pc wel lan verbinding maakt, maar ik niet kan internetten. De pc zoekt de pagina en kan hem dan niet vinden. We hebben hier een internetabbo van Chello, maar ik kom ook niet op hun pagina uit, waar ik dan mijn wachtwoord zou moeten invoeren. Als iemand van buiten het huis zijn pc erin steekt werkt internet perfect. Welke instellingen moet ik nu veranderen om toch te kunnen internetten? Heb de helpdesk gebeld, maar die konden mij niet helpen, heb de FAQ's doorgelezen en gevolgd, maar helaas werkte dat ook niet

BVD

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 19:30

Caveman

whahoehaha

Je huisgenoten, kunnen die wel op het internet ?
Als iemand van buiten zijn pc op het netwerk inplugd, en dat werkt wel, kijk dan eens naar zijn instellingen en vergelijk dat met de jouwe. (we hebben hier wel erg weinig info om mee te beginnen, zoals je het nu neer zet kan het bijna overal aanliggen)

Misschien staat je pc wel op een statisch ip en dns ingesteld, zet je netwerk instellingen een op automatisch ip verkrijgen (dns ook)

[ Voor 18% gewijzigd door Caveman op 11-02-2007 14:57 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
Netwerkverbindingen > rechtsklik op je LAN-verbinding > eigenschappen > in lijst selecteren "TCP/IP protocol" > eigenschappen, en daar ervoor zorgen dat DNS/IP-adres automatisch wordt toegewezen .

Dit werd het uiteindelijk.
Bedankt

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:26

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

nvm!

[ Voor 96% gewijzigd door Michael Knight op 11-02-2007 15:00 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A