Toon posts:

Express Card modem (zonder abonnement)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zakelijke UMTS data card voor PCMCIA slot en heb nu een laptop met Express Card slot.

Weet iemand waar een mobile connect Express Card (zonder nieuw abonnement) te vinden is, waar ik mijn sim kaart in kan doen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bedoel je zoiets :? Gevonden via de Tweakers.net Pricewatch :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Dank je! Deze Express card is voor een Serial ATA aansluiting, daar past volgens mij geen sim in :? . Ze zijn er met allerlei uitgangen, ook bijv. met usb poorten etc. Alleen die met een modem erin kan ik nergens vinden.

• Outerspace

Outerspace

En wat voor een abonnement heb je nu? Toevallig iets van Vodafone? Dan zou je eventueel kunnen emailen dat je graag een Mobile Connect Express Card van ze wil hebben, en dat je al een abonnement hebt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad van Vodafone. De mobile connect kaarten zijn bij Vodafone schijnbaar alleen te verkrijgen samen met een nieuw abonnement :| Los kosten ze dan kennelijk voor het bedrijf € 1200,- 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 15:49 ]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:05
Dat is volgens mij PCMCIA -> SATA card :+.

Hij wil PCMCIA -> UMTS.

Maar ik denk dat het moeilijk is om deze los te krijgen, omdat je alleen kan internetten via UMTS meteen abbonement :). En bij dat abbonement wordt die kaart betaald ;).

• Outerspace

Outerspace

Termi schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:52:
Dat is volgens mij PCMCIA -> SATA card :+.

Hij wil PCMCIA -> UMTS.
offtopic:
dat had ik al in de gaten :+

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-01 08:07
Dit wordt er gezocht: http://www.centralpoint.n...870_Express_Datacard.html

De Vodafone PC Express Mobile Connect Card aka Novatel XU870
Pagina: 1