Een gedeelte van mijn hele DVD verzameling stond, voltooid verleden tijd, op mijn Lacie D2 500GB. Helaas heeft de controller het begeven. Ik heb de 2 WD 250GB HDs er uitgehaald (IDE verdorie) en in m'n systeem gestoken. Lacie maakt op één of andere manier 1 partitie van 500GB van die harde schijven, maar het is geen RAID tot zover ik het begrijp. Ik heb de data in ieder geval kunnen recupereren via GetDataBack, maar een aantal van de DVDs (6) werken niet meer. Als ik ze open in IsoBuster krijg ik 1 track van 4.5GB te zien. Ik denk zelf dat de TOC gesneuveld is bij het recupereren. Noch IsoBuster, noch MagicIso, noch CDMage herkennen de ISO. Weet iemand nog software dat me zou kunnen helpen? Vooral Le Père Noël est une Ordure (de ultieme anti-kerstfilm uit 1982) zou ik graag recupereren. Anders moet ik 'm opnieuw kopen.
PS. Voor wie zich afvraagt wat er met de originelen gebeurt is: die zijn het spijtige slachtoffer geworden van de combinatie verhuisdoos en een kater met territoriumdrang (bah).
PS. Voor wie zich afvraagt wat er met de originelen gebeurt is: die zijn het spijtige slachtoffer geworden van de combinatie verhuisdoos en een kater met territoriumdrang (bah).