In de zomervakantie ga ik naar Amerika op vakantie, en dan gaat de 350D plus een aantal CF kaartjes natuurlijk mee. Ik heb nu aan CF kaartjes ongeveer bijna 3 GB. Maar ik ben toch wel bang dat ik die allemaal ga volschieten. Hierdoor dacht ik om mijn iPod Video 30GB te gebruiken als imagetank. Ik heb toch nog zo'n 25 GB over dus daar kan ik mooi heel veel plaatjes op zetten.
Toen ik ging zoeken of dit mogelijk was kwam ik er achter dat het geen probleem was, mits je zo'n camera connector hebt. Nou goed, die zijn 30€, dus dat is niet het probleem. Maar ik wil toch het meest gaan schieten in RAW, maar nu weet ik niet of ik RAW-images op mijn iPod kwijt kan?
Ik heb er niets over kunnen vinden..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Oh, en mocht het niet werken welke imagetank raden jullie dan aan? Ik hoorde veel goede verhalen over de PD70X 20GB, 40GB of 80GB?
Alvast bedankt.
Toen ik ging zoeken of dit mogelijk was kwam ik er achter dat het geen probleem was, mits je zo'n camera connector hebt. Nou goed, die zijn 30€, dus dat is niet het probleem. Maar ik wil toch het meest gaan schieten in RAW, maar nu weet ik niet of ik RAW-images op mijn iPod kwijt kan?
Ik heb er niets over kunnen vinden..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Oh, en mocht het niet werken welke imagetank raden jullie dan aan? Ik hoorde veel goede verhalen over de PD70X 20GB, 40GB of 80GB?
Alvast bedankt.