NL nummer bellen in Bland met skype of telediscount

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Mijn vriendin is op vakantie naar Hong Kong. Ze heeft haar NL mobiel mee. Als ik haar bel, betalen we allebei kosten.

Maar als ik nou met mijn skype account bel? Moet zij dan ook tot aan de grens betalen>? Of betaal alleen ik (Heb al skype krediets...)

Een andere optie zou telediscount zijn. Dan bel; ik naar een 0900 nummer dat 30 cent p/m kost en dan kan ik het nummer dat ik wil bellen intoetsen,... Zij wordt dan gebeld door dat 0900 nummer,. Ik weet ook niet of daar extra kosten aanzitten als je in het buitenland zit.

Groeten Glenn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
met haar nederlandse sim betaalt ze altijd de kosten van nederland naar hong kong.

het is slimmer om haar in hong kong een simkaart te laten kopen en haar dan met een van de betamaxclones (bijv. www.voipbuster.com) te bellen.
dan is het voor jullie allebei gratis.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

gebeld worden in het buitenland kost je altijd geld. heeft ze geen toegang tot vast toestel? of een lokale pre-pay kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 14:57
heeft ze geen telefoon op dr hotelkamer of zo? dan kun je haar daar toch bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
hmmz jammer ik had gehoopt omdat het in het geval van skype om voip ging het voor haar geen extra kosten mee zou brengen...maar inderdaad kan ik haar beter een prepaid kaart laten halen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

of daar een laptopje met skype/vopibuster/msn of een smartphone met die mogelijkheid is altijd wel handig.

Als je echter wilt bellen is het altijd het overzichtelijkst om vanuit het buitenland te bellen met een telefoonkaart naar nederland en niet andersom, dit zal alleen best prijzig zijn (+1euro p\m)
Pagina: 1