Ik gebruik binnen mijn Outlook 2003 een IMAP naar mijn eigen mail server. Sinds einige tijd worden nieuwe mailtjes niet meer automatisch op bold gezet in het overzichts-scherm van Outlook (dus waar je alle submappen ziet staan). In het begin zag je daar altijd welke mappen nieuwe mail hadden en hoeveel door het vet gedrukt aan te geven. Is dit een optie die je aan of uit kan zetten?
Mogelijk heb je hier iets aan: Uit de Help van Outlook:
"You can create formatting rules that highlight items in a view based on certain conditions. For example, by default, new e-mail messages appear in bold in your Inbox, or when a task is complete it is formatted with a red strikethrough line.
On the View menu, point to Arrange By, point to Current View, and then click Customize Current View.
Click Automatic Formatting.''
''Unread messages'' staat bij mij aangevinkt en het bijbehorende font is ''8 Pt. Tahoma'' en wel de Bold/Vette uitvoering. Als het vinkje uitstaat is het wel duidelijk, anders kijken of het font wel aanwezig is.
"You can create formatting rules that highlight items in a view based on certain conditions. For example, by default, new e-mail messages appear in bold in your Inbox, or when a task is complete it is formatted with a red strikethrough line.
On the View menu, point to Arrange By, point to Current View, and then click Customize Current View.
Click Automatic Formatting.''
''Unread messages'' staat bij mij aangevinkt en het bijbehorende font is ''8 Pt. Tahoma'' en wel de Bold/Vette uitvoering. Als het vinkje uitstaat is het wel duidelijk, anders kijken of het font wel aanwezig is.
Ik had hier inderdaad ook even tussen gekeken... kon me niet voorstellen dat ik dat veranderd had. Is ook niet het geval, dus het ligt toch ergens anders aan..
Misschien maar gewoon Office opnieuw installeren... of iemand anders nog een idee?
Misschien maar gewoon Office opnieuw installeren... of iemand anders nog een idee?