Trust Bluetooth werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
hallo,

ik had eerst een sitecom bluetooth apparaat, heel handig gewoon plug en play of drivers installeren. nou ben ik die kwijtgeraakt dus was ik op mijn backup bluetooth overgestapt, de trust BT180 Class 1 Usb bluetooth adaptor. ik stop het apparaatje in mijn usb vakje en krijg van windows heel leuk te horen dat alles geinstalleerd is. ik zet discovery mode op mijn mobieltje en op het apparaat aan en laat eers de computer naar mijn mobiel zoeken. die vind niks. dan installeer ik de nieuwste trust drivers en omdat ik SP2 heb moet ik windows vertellen welke drivers ik wil gebruiken. dus ik besluit om de trust driver te gebruiken gepaard met hun eigen programma, ik klik op het icoontje en krijg de tekts van Bluetooth device starten. daar klik ik op en dan krijg ik een error waarin er mij word verteld dat de licence niet gevonden word en er word een schermpje geopend waar ik naar die licence moet zoeken. ik kijk in elke folder van trust maar helemaal niks. dit is overigens ook het geval met alle andere drivers van de site.

hoe kan ik dit verhelpen? ik heb al andere usb ports geprobeerd maar dat werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-07 16:25
Probeer eens de bluesoleil software, dit werkt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
thanks, ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
ik heb het dus geinstalleerd, ik klik op apparaten zoeken en dan zie ik ook het lampje van de stick sneller knipperen maar hij komt trug zonder enig resultaat. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1) Overige Hardware is geen dumpbak :o vragen over Netwerken horen vreemd genoeg in het gelijknamige hoofdgroep...
2) schoppen van je topics binnen 24u is niet toegestaan. Dat presteer je hier twee keer achter elkaar nota bene. Dat is vragen om een slotje...
3) als je wilt dat mensen je helpen zul je nauwkeurige informatie moeten geven - je meldt in je hele verhaal hierboven niet een enkel exacte foutmelding, je meldt geen driverversies en ook niet bepaald wat er gebeurt als je zoekt op die meldingen danwel andere driverversies probeert. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.