Welke behuizing bij Formac Gallery 2010 Platinum monitor?

Pagina: 1
Acties:

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik heb een hele mooie monitor gekocht maar nu wil ik er graag een bijpassende PC behuizing bij hebben. Ik heb al diverse websites bezocht maar kan niet iets fraais vinden.

Het gaat om deze monitor:

Afbeeldingslocatie: http://formac.nl/producten/FGD2010-2.jpg

http://formac.nl/product.php?productnr=FGD2010-2

Heeft iemand enig idee wat voor een kast (tower of desktop, maakt me niet zoveel uit) hierbij zou passen?

Alvast bedankt! _/-\o_

Verwijderd

Kan zo gauw niet op de topic naam komen maar die topic waar een coolermaster kast helemaal verchroomd is zou hier ideaal bij staan.maar dat is een mod en geen verkoopkast....

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Kijk eens ff hier, werkelijk zeer uitgebreide keus aan behuizingen>>>>>klik! Maar de webshop bevind zich alleen wel in Amerika.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Doet me direct denken aan een Apple ;)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ Gash: Aangezien jij een Formac-TFT hebt... kun je hier misschien een review over maken?
Zijn namelijk prachtige schermen, maar nog een beetje onbekend hier op GoT / in Nederland!?
Heb een topic gemaakt over deze Formac-schermen: Formac - 19" & 20,1" dus gebruikers zijn welkom!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Eigenlijk doet me zoiets stylish meteen aan Silverstone denken.

Click

;) Verder zou ik ook nog kijken naar Shuttle.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Pagina: 1