Hallo,
Ik zit hier met windows XP pro.. ik heb hele vage vastlopers... onders spellen zoals CoD2 loopt hij gewoon aventoe vast, waar ik normaliter uren achter elkaar speel.
Ook gewoon in windows gebruik maar dat gebeurt vaak bij specifieke dingen.. Bijvoorbeeld als ik Everest opstart loopt hij heel aventoe vast. Vanmorgen had ik weer een bluescreen (heb errorcode niet opgeschreven.. dom van me )
Mijn systeem is wel overclocked, ik heb dit grondig getest zoals héél wat uurtjes Orthos CPU test en ook héél wat uurtjes Orthos geheugen test. Hij geeft nergens fouten aan.. ik Verdenk mijn windows installatie.
HTT-bus heb ik gechecked, die loopt op 900mhz (moet geen probleem zijn)
Ik heb ook het een en al gevonden over Nforce 4 ICM X-Fi extreme music.. maar ik heb hier weinig tot onvoldoende over kunnen vinden (wat de problemen specifiek zijn)
Misschien denk ik dat er ergens een hardwareconflict is of een software conflict. Het windows logboek staan ook geen fouten beschreven.
Specs:
Windows XP pro/SP2
CPU: Amd Opteron 165@2,65ghz 1.4v
MOBO: MSI K8N Neo4-F (Nforce4 Ultra @ 1.65V)
Geheugen: 2GB DualChannel geheugen (2xcorsair 512 2xInfineon 512)
HD1: Samsung spinpoint 80GB (windows disk) Sata2
HD2: Western digital Caviar 16SE (data) Sata2
Graka: XFX Geforce 7800GT extreme 256mb ddr3 PCI-E
Geluid: Creative X-FI Extreme music
PSU: Hiper Type-R 580watt (modulair)
Ik zit hier met windows XP pro.. ik heb hele vage vastlopers... onders spellen zoals CoD2 loopt hij gewoon aventoe vast, waar ik normaliter uren achter elkaar speel.
Ook gewoon in windows gebruik maar dat gebeurt vaak bij specifieke dingen.. Bijvoorbeeld als ik Everest opstart loopt hij heel aventoe vast. Vanmorgen had ik weer een bluescreen (heb errorcode niet opgeschreven.. dom van me )
Mijn systeem is wel overclocked, ik heb dit grondig getest zoals héél wat uurtjes Orthos CPU test en ook héél wat uurtjes Orthos geheugen test. Hij geeft nergens fouten aan.. ik Verdenk mijn windows installatie.
HTT-bus heb ik gechecked, die loopt op 900mhz (moet geen probleem zijn)
Ik heb ook het een en al gevonden over Nforce 4 ICM X-Fi extreme music.. maar ik heb hier weinig tot onvoldoende over kunnen vinden (wat de problemen specifiek zijn)
Misschien denk ik dat er ergens een hardwareconflict is of een software conflict. Het windows logboek staan ook geen fouten beschreven.
Specs:
Windows XP pro/SP2
CPU: Amd Opteron 165@2,65ghz 1.4v
MOBO: MSI K8N Neo4-F (Nforce4 Ultra @ 1.65V)
Geheugen: 2GB DualChannel geheugen (2xcorsair 512 2xInfineon 512)
HD1: Samsung spinpoint 80GB (windows disk) Sata2
HD2: Western digital Caviar 16SE (data) Sata2
Graka: XFX Geforce 7800GT extreme 256mb ddr3 PCI-E
Geluid: Creative X-FI Extreme music
PSU: Hiper Type-R 580watt (modulair)