eerst kijken dan zeiken
Ff terug 'recente programma's dat moet worden weergegeven' aanzetten, dan kan je de hoeveelheid aanpassen, dat op 0 zetten. en dan 'recente programma's dat moet worden weergegeven' terug uitzetten
Mja dat werkt dus niet zoals je zou verwachten. maakt verder ook weinig uit wat je daar instelt, ookal zet je max 2 "recent gebruikte programma's ", de lijst blijft zo groot...Mayco schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:06:
Ff terug 'recente programma's dat moet worden weergegeven' aanzetten, dan kan je de hoeveelheid aanpassen, dat op 0 zetten. en dan 'recente programma's dat moet worden weergegeven' terug uitzetten
eerst kijken dan zeiken
Hmmm, ik merkte hier dat als ik de standaard 9 laat staan, mijn startmenu veel grote is. Maar dat was dan dat de linkerkant hoger kwam dan de rechterkant. En waarschijnlijk is het bij jou net omgekeerd, je rechterkant van je startmenu neemt meer (onzichtbare) plaats in dan de linkerkant.
Ja het lijkt wel een soort gereserveerde ruimte, want als ik meer zooi in de linkerkant plak dan in de rechter, dan verandert er niks. Ik denk vette pech voor mij. Ik ga nog even roeren in t register of zo
eerst kijken dan zeiken
Ff off-topic:
Wat ziet dat startmenu er zo lelijk uit! maar dat is natuurlijk mijn mening
Wat ziet dat startmenu er zo lelijk uit! maar dat is natuurlijk mijn mening
Pagina: 1