Toon posts:

[Vista] KPN experia + draadloos = na reboot geen internet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.317 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
naar het installeren van Vista heb ik het volgende:

elke keer als ik reboot moet ik mijn internet verbinding aanmelden
met de experiabox indentificatie key ofwel de SX551C.....

Kan vista dit niet gewoon onthouden ? en waar stel ik dat in ?

• Fridge-RaideR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

Zou je deze post hier even in willen zetten? [KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 11

Dat is het KPN topic, officieel ondersteunt kpn vista niet, dus de info die we jou geven om het op te lossen kan ook van nut zijn voor andere forumgebruikers. Post er ook even bij welke versie van vista je hebt, of je een siemens adapter hebt of speedtouch, of dat je een interne wifi kaart hebt.

Volgens mij kan hier dan een slotje op aangezien het in een verkeerd forumdeel gepost is.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Fridge-RaideR - laat dat lekker aan de moderators over, wil je?
Aangezien dit een 'probleem' is met Vista zit dit wel degelijk in het juiste forum :)

• Fridge-RaideR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

Sorry moderator :( deed het met de beste bedoelingen. Aangezien KPN vista niet ondersteund is het handig als er in dat KPN topic een graantje meegepikt wordt hierover, en er zullen in dat topic ongetwijfeld vista gebruikers zitten.

Magoe, excuses ;)

Verwijderd

zoooo dat is goed dat ik dit nu net lees, zit er aan te denken om Vista aan te schaffen , maar als de experia box niet ondersteund wordt ?

eh noob vraag...waarom zou die niet ondersteund worden ? wifi wordt toch ondersteund door vista ? ligt het mischien niet aan zijn netwerkkaart ?

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 15:33
Ik kan je zo even niet vertellen wat het is, maar wil wel ff snel zeggen dat het niet aan de Experia-box ligt... Gaat hier met zowel Home Premium, Business EN Ultimate prima! :7

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Pagina: 1