Toon posts:

ICQ/MSN welke gebruiken jullie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En waarom?
Wat zijn volgens jullie de nadelen en voordelen van wat jullie gebruiken.

Zelf ICQ ik omdat daar simpelweg de meeste vrienden zitten, maar zijn er echte verschillen?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 14:18

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

ICQ --> Veel beter, meer opties blabla, is gewoon goed.

MSN --> Makkelijk, gebr-vriendelijk en heel veel lui die ik ken hebben wel MSN maar geen ICQ... :( Ik heb liever ICQ, maar ja....

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 14:18

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik gebruik beide Btw.. Meestal MSN omdat daar meer lui online zijn.

Verwijderd

ICQ roeleert.... alleen wel te veel opties waardoor het wat rommelig is, MSN daarentegen is simpel en goed maar heeft het (doorslaggevende) nadeel dat er minder mensen op zitten.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
MSN vinnik kutprogsel....stom in elkaar gezet..ook geen history...geen contacts sending..geen URL's, geen forwards, geen SMS, wel Banner :r:r:r

ICQ roeleert....alleen tis niet perfect..het heeft erg veel nutteloze functies en is retezwaar op je bak..en die databse kan wel es 50 mb owrden of meer :(.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

Ik gebruik beide, ICQ ben ik altijd online, als de comp aan staat dan :), MSN zit ik op als ik er ook écht ben. Wel handig :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

icq al die opties zijn kewl... mijn hardware trekt het toch wel :)

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
icq rules
maar microsoft is gewoon slim geweest door msn standaard te maken waardoor alle beginners msn gaan gebruiken (mn klasgenootjes dus) dus ben ik ook genoodzaakt. en ieder1 heeft een hotmail account. Zeer tactisch van m$

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MSN :? Nah... gewoon lekker ICQ, hotmail... nah, gewoon eigen mailserver ;)

Ik vind het al erg genoeg dat ik voor mijn OS al van 1 fabrikant afhankelijk ben... laat staan voor al mijn prive mail en conversaties :(
Pagina: 1