Ik heb nu dus de chipset drivers voor mijn Intel moederbord gedownload maar nu werkt mijn USB nog steeds niet. Ik heb ook gezocht naar Sigmatel drivers maar die kon ik niet vinden waardoor ik wel geluid kan horen maar mijn microfoon doet het nu niet. Mijn moederbord is trouwens de "Intel® Desktop Board DQ965WC".
Dat was het eerste wat ik heb geprobeerd. Tenzij ik iets niet goed heb gedaan ofzo... Ik heb alle updates geinstalleert. Nu zijn er alleen nog maar taalpakketten te downloaden.
probeer het engelse taalpakket te installeren, hierdoor krijg je ook de engelse updates / extra's binnen
Ik maak je topic titel nog even af want enkel 'Intel drivers??' is wel heel erg mager, daarnaast hing je vraagteken toets per ongeluk vast en dat staat zo raar
Ah, ik klikte op deze topic omdat ik dacht dat iemand anders hetzelfde probleem had! Nou ja, ik heb nog steeds de juiste drivers niet gevonden. De link van iH8 ben ik ook al geweest. Ik hoop niet dat ik nu word gedwongen een werkend moederbord te kopen. Niet alleen omdat ik het geld niet heb maar omdat ik overigens ook nog te lui ben om mijn hele PC te verhuizen naar een nieuw mobo. 
Maar misschien dat dit WEL aan Vista ligt? Wie zal het zeggen. Ik zoek door...
Maar misschien dat dit WEL aan Vista ligt? Wie zal het zeggen. Ik zoek door...
Deze driver stond niet op de link van iH8 genoemd en is wel van belang voor jouw moederbord.
http://downloadcenter.intel.com/scripts-df-external/Detail_Desc.aspx?agr=N&DwnldId=12150&lang=eng
Misschien dat je hem al wel hebt geïnstalleerd, dat kan ik niet uit je posts opmaken. Zoniet, dan is dit mogelijk de oplossing, aangezien deze driver ook USB-support bevat.
http://downloadcenter.intel.com/scripts-df-external/Detail_Desc.aspx?agr=N&DwnldId=12150&lang=eng
Misschien dat je hem al wel hebt geïnstalleerd, dat kan ik niet uit je posts opmaken. Zoniet, dan is dit mogelijk de oplossing, aangezien deze driver ook USB-support bevat.
[ Voor 22% gewijzigd door TommyCP op 12-02-2007 13:09 ]
>>>insert witty remark here<<<
De link die iH8 heeft gepost zaten de correcte drivers vor mijn geluidskaart (of chip eigenlik angezien het op mijn mobo zit). Zodra ik thuis ben probeer k TommyCP's link. Nogmaals heel erg bedankt voor jullie hulp!
Pagina: 1