Ik heb dit moederbord, alleen draai ik wel Win2K, ik geef het mobo een dikke 9
Stabiel, fijne indeling, goede o'c mogelijkheden (softmenu III in bios).
Nog geen nadelen tegengekomen, behalve dan dat ik een Duitse handleiding had, erg irritant.
Stabiel, fijne indeling, goede o'c mogelijkheden (softmenu III in bios).
Nog geen nadelen tegengekomen, behalve dan dat ik een Duitse handleiding had, erg irritant.
Is in de normale werkzaamheden te merken dat je een dual P3 hebt?
Ik merk het wel degelijk, maar ligt natuurlijk wel aan het OS dat je gebruikt, win98 ondersteunt zoiezo geen SMP.
Ik heb zelf 2x P3 @1155, dus 2310Mhz
Ook al gebruik je maar 1 proc, dan is het nog een fijn moederbord, het ondersteunt SMP 1.4 dus geen gezeik meer met een tekort aan IRQ's en dergelijk (primaire reden voor mij om dat mobo aan te schaffen)
Ik heb zelf 2x P3 @1155, dus 2310Mhz
Ook al gebruik je maar 1 proc, dan is het nog een fijn moederbord, het ondersteunt SMP 1.4 dus geen gezeik meer met een tekort aan IRQ's en dergelijk (primaire reden voor mij om dat mobo aan te schaffen)
Die mogelijkheid kende ik nog niet, da's ideaal dat je geen irq problems meer hebt. Ik wil/moet alle 5 PCI sloten gaan gebruiken (bus-master) om al mijn kaartjes te huisvesten
Dan ook gelijk een bloedjesnelle SCSI schijf erbij
Zo draait het bij mij ook...
1x Vidkrt AGP
1x Realmagic Hollywood+
2x 3C980
1x Adaptec 2940U2W
1x SB Live! Plat.
Alles vol dus... hoefde ik met mijn athlon op Abit KA7 niet te proberen, ging gewoon niet goed.
Vidkrt zit bijv op IRQ 19 bij mij.
1x Vidkrt AGP
1x Realmagic Hollywood+
2x 3C980
1x Adaptec 2940U2W
1x SB Live! Plat.
Alles vol dus... hoefde ik met mijn athlon op Abit KA7 niet te proberen, ging gewoon niet goed.
Vidkrt zit bijv op IRQ 19 bij mij.
Ik heb bijna eenzelfde configuratie, dus ik ben zeer blij
Eindelijk genoeg irq!!! Was een keertj tijd
Ik heb zelf even getest met 2x IBM 75GB, werkte prima.
Ik werk nu echter gewoon met scsi-only (ide schijven zitten allemaal in Novell Netware fileserver)
Ik werk nu echter gewoon met scsi-only (ide schijven zitten allemaal in Novell Netware fileserver)
Pagina: 1