Ik heb een probleem met Catalyst 7.1 in combinatie met mijn Sapphire ATI Radeon X1950XT in Windows Vista.
Als ik de Catalyst drivers installeer, wordt Vista erg traag. Applicaties starten traag en het geheel lijkt erg instabiel te worden. Bovendien verschijnt er in de lijst apparaten een unknown device NTATIVRV01. Als ik het stuurprogamma probeer bij te werken, en Windows naar de map met drivers wijs, lukt het ook niet.
Nu schijnt dit te maken te hebben met de VIVO op mijn kaart en met WDDM drivers zou het opgelost moeten zijn. Niets is minder waar. Zelfs Windows Media Center crasht met Catalyst 7.1
Met de standaard drivers van Vista werkt het allemaal top.
Ik heb tot op heden geen oplossing kunnen vinden. Iemand een idee?
Mijn systeem:
- Intel Core 2 Duo E6600
- MSI P965 Platinum
- 2x Corsair TwinX 1GB PC6400
- Sapphire ATI Radeon X1950XT
Als ik de Catalyst drivers installeer, wordt Vista erg traag. Applicaties starten traag en het geheel lijkt erg instabiel te worden. Bovendien verschijnt er in de lijst apparaten een unknown device NTATIVRV01. Als ik het stuurprogamma probeer bij te werken, en Windows naar de map met drivers wijs, lukt het ook niet.
Nu schijnt dit te maken te hebben met de VIVO op mijn kaart en met WDDM drivers zou het opgelost moeten zijn. Niets is minder waar. Zelfs Windows Media Center crasht met Catalyst 7.1
Met de standaard drivers van Vista werkt het allemaal top.
Ik heb tot op heden geen oplossing kunnen vinden. Iemand een idee?
Mijn systeem:
- Intel Core 2 Duo E6600
- MSI P965 Platinum
- 2x Corsair TwinX 1GB PC6400
- Sapphire ATI Radeon X1950XT