Mischien een beetje vage omschrijving. Maar ik zit met het volgende probleem:
Ik maak ergens een timer aan:
Dan staat ergens een sub voor wat te doen mocht die timer afgaan:
Nu wil ik dat graphics object (g) doorgeven van gui_raam_openen naar de timer fired sub... Zodat die het weer door kan geven aan de gui_raam_open sub.
Simpelweg AddressOf gui_raam_timer(g) werkt niet, dan wilt hij ook weten wat ik met sender en e doe omdat de "signatue" niet overeenkomt
Kan dit op de manier die ik in gedachten heb? Zoja; op welke manier kan ik dit realiseren?
Ik maak ergens een timer aan:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
| Private Sub gui_raam_openen(ByVal g As Graphics) Dim tRaam As New System.Timers.Timer(3000) AddHandler tRaam.Elapsed, AddressOf gui_raam_timer .... End Sub |
Dan staat ergens een sub voor wat te doen mocht die timer afgaan:
Visual Basic:
1
2
3
| Public Sub gui_raam_timer(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Timers.ElapsedEventArgs, ByVal g As Graphics) gui_raam_open(g) End Sub |
Nu wil ik dat graphics object (g) doorgeven van gui_raam_openen naar de timer fired sub... Zodat die het weer door kan geven aan de gui_raam_open sub.
Simpelweg AddressOf gui_raam_timer(g) werkt niet, dan wilt hij ook weten wat ik met sender en e doe omdat de "signatue" niet overeenkomt
Kan dit op de manier die ik in gedachten heb? Zoja; op welke manier kan ik dit realiseren?