Programma dvd balken kleuren

Pagina: 1
Acties:

• 2strong4you
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-03-2021
Hallo,

Weet iemand een programmatje om de balken van een dvd te kleuren? Ze zijn standaard zwart maar je kunt ze volgens mij ook grijs maken. Heb al rondgezocht op forum en google maar kon niks gevonden krijgen.

Iemand die weet hoe zo'n programma heet?

Bedankt alvast

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je bedoelt de balken die je ziet in de player? Dat is echt afhankelijk van de player en niet van de DVD. Die balken zijn zwart omdat er geen informatie instaat. Wil je per se gekleurde balken dan zou je dmv een authoring programma je DVD op een gekleurd vlak kunnen plaatsen, maar het is niet simpelweg te doen door ze een ander kleurtje te geven.

• 2strong4you
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-03-2021
Terw_Dan schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:22:
Je bedoelt de balken die je ziet in de player? Dat is echt afhankelijk van de player en niet van de DVD. Die balken zijn zwart omdat er geen informatie instaat. Wil je per se gekleurde balken dan zou je dmv een authoring programma je DVD op een gekleurd vlak kunnen plaatsen, maar het is niet simpelweg te doen door ze een ander kleurtje te geven.
ok bedankt, ik dacht dat het een questie van minuten was maar als het zo ingewikkeld is dan weet ik genoeg. Bedankt