Vandaag een nieuwe pc gekocht met daarop twee partities. Ik wil c: gebruiken voor vista en d: voor data. Hoe zorg ik ervoor dat mijn documenten,afbeeldingen e.d. automatisch op d: worden opgeslagen?
Hoe bedoel je automatisch, en wat zijn documenten? Bedoel je het verplaatsen van My Documents?
Als je in je persoonlijke map zit, kun je per map, dus documenten, downloads, enz een locatie opgeven. Bij eigenschappen van elk specifiek mapje kun je de locatie per mapje aanpassen, ook naar andere partities doe.
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenTheStig op 11-02-2007 12:44 ]
Als je even op Google had gezocht was het vast ook gelukt: [google=move my documents] geeft je bij de eerste hit al het antwoord. Daarnaast hoort dit topic in een ander subforum dus verplaats ik hem even. Kun je daar op het vervolg zelf even op letten?
CSA > WOS
CSA > WOS
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Maak ik je topic titel nog even af naar iets fatsoenlijks
Verwijderd
Doorgaand op dit onderwerp: kan iemand mij helpen met het resetten van bijvoorbeeld de pictures en music mappen in de registry? Geloof het of niet, maar bij mij is dat verplaatsen fout gegaan...
Wat is er fout gegaan en waarom kan je nu niet meer op de bovenstaande wijze je mappen terug zetten?Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:04:
Doorgaand op dit onderwerp: kan iemand mij helpen met het resetten van bijvoorbeeld de pictures en music mappen in de registry? Geloof het of niet, maar bij mij is dat verplaatsen fout gegaan...
Verwijderd
Ik heb ook een probleem om in Vista voor de mappen muziek, documenten en afbeeldingen een nieuwe locatie te bepalen.
Ik had dit reeds gedaan en voor deze mappen locaties op een andere schrijf (destijds I-schijf)toegewezen. Na wat hardware problemen is deze schijf er even uitgeweest en heet nu G-schijf. Alle data e.d. is gelijk.
Voornoemde mappen staan welliswaar nog steeds in het startmenu maar kan niet aangeklikt op gewijzigd worden. In mijn persoonlijke mappen staat (naast de anderen) nog wel de map documenten (leeg), maar niet meer muziek en afbeeldingen. Als ik op eigenschappen van de documenten map klik staat het tabblad 'locatie' niet genoemd i.t.t. bij andere mappen waarvoor ik in het verleden geen andere locatie heb gekozen.
Weet iemand een oplossing??
Ik had dit reeds gedaan en voor deze mappen locaties op een andere schrijf (destijds I-schijf)toegewezen. Na wat hardware problemen is deze schijf er even uitgeweest en heet nu G-schijf. Alle data e.d. is gelijk.
Voornoemde mappen staan welliswaar nog steeds in het startmenu maar kan niet aangeklikt op gewijzigd worden. In mijn persoonlijke mappen staat (naast de anderen) nog wel de map documenten (leeg), maar niet meer muziek en afbeeldingen. Als ik op eigenschappen van de documenten map klik staat het tabblad 'locatie' niet genoemd i.t.t. bij andere mappen waarvoor ik in het verleden geen andere locatie heb gekozen.
Weet iemand een oplossing??
Pagina: 1